handdator

Visa fullständig version : Mini Navigation Becker



Martin
2006-12-18, 10:30
Är det någon som känner till denna stereo (Becker Indianapolis)?
Det är inbyggd navi i den? Finns det någon återförsäljare av denna i sverige ?

ola
2006-12-18, 12:00
hade en Becker förut( dock inte Indianapolis) , men tyckte det var ett klart överreklamerat märke, kostade mycket mycket mer än vad man fick för pengarna..

Martin
2006-12-18, 12:44
OK
Jag tycker den grymt bra. Den med HK högtalare är helt underbart ljud. Bättre ljud än vad jag hade i m3an. Sen att man har navigation och samtidigt kvar hastighetsmätare är ett plus. Sen är den ju ipod förbered och telefonen via bluetooth.
har ifs ingen aning om vad dom kostar.....

ola
2006-12-18, 18:30
de är säkert betydligt bättre nu , min hade jag islutet på 80-talet - kostade då typ 10.000 kr - vilket var asdyrt på den tiden ju.., har för mig den hette Mexico..

Martin
2006-12-18, 19:10
ok.
Lyckades få tag i en firma som fårstår sig på "becker" i lund.

Marcus
2006-12-18, 20:06
Vi har haft en bil med Becker Mexico (bil och stereo från 01), var ingen huvudenhet som imponerade direkt.
Om det är dyrare än sony, pioneer eller vilka som gör standardenheter till audi, bmw, volvo osv så är det inte värt nått mer.

Kanske är annorlunda med den där? Men iaf :)

Jag tycker också att det är riktigt bra ljud i coopern, även med bara boost kit.
Boost stereon är istortsätt lika bra som Bose var i RS4an (och HK ska ju motsvara detta). Kanske är för att bilen är så liten, behövs inte så mkt kraft till högatarna då.