handdator

Visa fullständig version : PGR3



David S
2006-11-20, 18:54
Någon som har PGR3 till Xbox. Det finns ett car pack med Mini Cooper S. Jag vet inte riktigt vilken bil de utgick ifrån, men den är inte alls lika kvick som i verkligheten. 200 är svårt att prestera, vilket man inte kan säga om S:en i verkligheten precis.
Om någon mer spelar, säg gärna till så kan vi ta ett lopp, Mini mot Mini på Xbox Live.

RandyPiper
2006-11-21, 22:53
Någon som har PGR3 till Xbox. Det finns ett car pack med Mini Cooper S. Jag vet inte riktigt vilken bil de utgick ifrån, men den är inte alls lika kvick som i verkligheten. 200 är svårt att prestera, vilket man inte kan säga om S:en i verkligheten precis.
Om någon mer spelar, säg gärna till så kan vi ta ett lopp, Mini mot Mini på Xbox Live.

Har xbox 360 och köpte till det där packet så man fick en Cooper så vi kan kan ta en match.

Coopern finns även i Forza motorsport(xbox) om du har det spelet. Nu har jag aldrig kört en cooper IRL , men det kändes som man den var mer realistiskt i forza... dessutom kan man trimma den till förbannelse.

Har legat i träning på xbox:en innan jag drar och provkör en IRL. :cool:

RandyPiper
2007-02-03, 21:27
Ingen som har PGR 3 till 360:n eller Forza Motorsport.
Vore skoj att ta ett räjs över cyberspäjs.

Marcus
2007-02-03, 22:27
Tycker att den beter sig hyffsat realistiskt i Forza iaf, och trimmet förändrar bilen ung. som i verkligheten (de första stegen dåra) :)

RandyPiper
2007-02-28, 00:36
Tycker att den beter sig hyffsat realistiskt i Forza iaf, och trimmet förändrar bilen ung. som i verkligheten (de första stegen dåra) :)

Håller med ....

Såg att Cooper S även kommmer finnas med i forza2 som släpps till XBOX 360 i vår.
Ett givet köptips för de som äger en konsol, ni andra kanske borde fundera på att köpa en.

Jag ska iaf ta nördsteget fullt ut och även handla en trådlös ratt. Får nog beställas per postorder för att behålla min coola rockimage. :cool:

RobertH
2007-02-28, 07:49
Marulk: Tror du inte dessa är svåra att skicka med posten?

http://www.logitech.com/lang/images/6/6676.jpg

För det var väl en sån du menade? :D:D:D

MNS
2007-02-28, 12:19
Nä inte om dom går på pall men inget man lämnar in på tex ica i deras lilla post disk =)

RandyPiper
2007-02-28, 14:13
Marulk: Tror du inte dessa är svåra att skicka med posten?

http://www.logitech.com/lang/images/6/6676.jpg

För det var väl en sån du menade? :D:D:D

Exakt en sån !

Sen bjuder man hem någon dejt så blir hon mäkta imponerad.

RobertH
2007-02-28, 14:41
Köp två så får hon också vara med och köra. Och om inte det går hem så har ju två jäkligt schyssta rattar hemma ändå :woot:

RandyPiper
2007-03-25, 16:38
Köp två så får hon också vara med och köra. Och om inte det går hem så har ju två jäkligt schyssta rattar hemma ändå :woot:

Har köpt en sån nu :)

Eller nästan en sån, trådlös force feedback nåt med pedaler och jox.
Ett impulsköp när stannade till vid OnOff med bilen.

Så kom igen jag utmanar er alla på ett minilopp i PGR2 eller Forza... the force is with me.

GT
2007-03-25, 17:48
[QUOTE=RandyPiper;25857]

HOBBE`S GP after he is finished lightening it:woot:

RandyPiper
2007-05-10, 20:48
Forza 2 demot ute till XBOX 360 nu, tyvärr kan man inte köra MINIn i den.
Men nu är spelet ute när som helst iaf, se nu alla till att skaffa det så kan vi ta en CopperSweden turnering sen. :)

David S
2007-05-10, 21:48
Jag har beställt Collectors edition eller vad den heter. Kommer 7 juni afaik.

powernap
2007-05-14, 07:49
[QUOTE=RandyPiper;25857]

HOBBE`S GP after he is finished lightening it:woot:

:-) :-)