handdator

Visa fullständig version : Göteborgsträffar!?



brams
2006-10-25, 23:11
Hej, Fredrik heter jag... ganska ny här på forumet.
Jag har kollat runt lite men inte hittat nån tråd om träffar i GBG området. Det kan väl inte vara så att det bara är ni i Sthlm som träffas eller?
Det är ju ganska sent på "träffsäsongen" nu så det kanske inte blir så mycket mer nu men det vore kul att träffa alla minisar som finns här i Götet!

MrCooper
2006-10-26, 08:07
Det har varit något försök till att få till en träff i Göteborg, men det har inte gått så bra. Verkar vara för få som hittat hit.

fj0
2006-10-26, 08:17
Börjar bli ett par göteborgare nu, dags att ni styr upp något där nere! :)

greven
2006-10-26, 08:26
jag är på, spotta fram ett atum bara...kanske lämpligt innan det blir för tråkigt väder.

brams
2006-10-27, 02:05
Hallå den nye Cooper ägaren och detta forumets nybörjare igen! Ska det vara så svårt att få till en träff alltså? Gbg som ä en storstad! Behöver inte bli ett så stort projekt. Bara träffas, kolla in varanndras bilar och tjöta lite! Kan kanske nöja oss med oss göteborgare i alla fall till att börja med?! Vad tror ni om tex söndag 5e november? Hörs av er!
Till fjo: Verkar som vi har samma smak!
Bifogar en länk på min "kärlek" om ni är intresserade!
Brams
www.gatbilar.se/ahlin

Marcus
2006-10-27, 09:36
Brams, har du varit uppe i Sthlm nått i sommar? En polare som var helt säker på att han sett Marios svarta med ruttak... Och att Mario skulle ha satt på vita stripes fram, vilket inte har hänt... :)

Johan W
2006-10-27, 22:21
Min och Daniels gamla S rullar ju i Göteborg nu :)

Ace
2006-10-29, 16:52
En träff är ju alltid skoj. Men nu är det dags för vinterdäck och då gör inte bilen sig till sin rätt. Jag tycker att en vårträff när man precis vaxat och satt på sommarsulorna skulle passa bra. Nu har vi ju vintern på oss att bestämma något. Skulle va kul att veta ur många forumaktiva det finns i Västar Götaland?

"CooperSweden Sektion Väst"

brams
2006-10-29, 22:54
Brams, har du varit uppe i Sthlm nått i sommar? En polare som var helt säker på att han sett Marios svarta med ruttak... Och att Mario skulle ha satt på vita stripes fram, vilket inte har hänt... :)

tjena marcus! Nä jag har inte varit i huvudstaden i sommar. måste vara den förre ägaren i så fall. köpte bilen bara för ett par veckor sedan!

MrCooper
2006-10-30, 08:24
Söndag 5:e funkar för mig. Då är vi två som kan den 5:e, fler som kan tänka sig att sluta upp?

MINI Linda
2006-11-28, 15:43
Hej

Jag är helt ny inne på detta forum, jag älskar MINI och jag jobbar även med dem tyckera att det vore jätte kul att dra ihop lite MINI träffar i GBG.
Jag jobbar på BMW Group i Göteborg som MINI ansvarig så jag har ju kontakt med måga MINI åkar i gbg, jag hänger gärna på träffar i gbg kan även tänka mig att arrangera något....
Så är det någon träff på G snart i gbg trakten??

mvh Linda

fj0
2006-11-28, 16:38
brams, japp, bra smak! Måste skaffa mig aerofronten, den är så mycket aggressivare!

Välkommen till forumet Linda!

KPKalle
2006-11-28, 16:50
Welcome Linda :D We have been doing very well in Stockholm - lots of people coming together for various meetings. I think someone needs to push the Gothenburgers to get a meeting together ;)

Fredrik
2006-11-28, 20:51
Välkommen i gänget Linda, kul att det blir fler folk i Göteborg också!

Chris.m
2006-11-28, 23:35
Nu är ju inte jag bosatt i gbg men jag häger nog med på någon träff till sommaren :)!

MINI Linda
2006-11-29, 13:13
Hej

Tackar för det fina välkommandet....jag skall se till att sprida ut detta forumet till mina kunder i gbg så vi kan få lite fart på tråden....eller vad tycker ni...

mvh Linda

Fredrik
2006-11-29, 14:05
Absolut Linda, the more the merrier! Snart kanske vi får inrätta regionala sektioner i Cooper Sweden om det fortsätter i denna takt :)

MrCooper
2006-11-29, 15:53
Hej och välkommen Linda!

Kul att du hittade hit då :D
Sprid gärna vidare till dina kunder och häng gärna upp en liten lapp i någon monter så att även de som redan köpt bil kan se att det finns ett forum!

Ett litet initiativ från dig till våren kanske kan få riktig snurr på Göteborgarna.

Hälsningar
/Noel

P.S. Kul initiativ - Bilkörning/Marsipanprovsmakning :steering:

Freddo
2006-11-29, 21:06
En Göteborgsträff låter ju kanon, flyttar ner i januari så då blir det en till härifrån. :)

Välkommen Linda!

Ace
2006-12-01, 14:37
Välkommen Linda!

Fixar du bra rabatt till oss här på forumet då?
På BMW Group Göteborg alltså.


/Robert

MINI Linda
2006-12-04, 18:27
Hej
robert jag skall se vad jag kan göra med rabatten på reservdelar, jag vet att om man är medlem i bmw club sweden så har man en viss rabatt så självklart tycker jag att om man är medlem i coopersweden så borde man få det oxå¨, har ni några medlemskort av något slag eller är det något som vi skall fixa jag skall prata med niclas som är Miniansvansvarig i stockholm oxå se om han är intresserad att hänga på detta.

Marcus
2006-12-04, 22:14
Vi håller på och sätter upp ett system för att kunna betala medlemmsavgifter och få medlemskort.
Som betalande medlem kommer man få rabatter hoss bla bmw solna. Kanske bmw gbg oxå? :)

MINI Linda
2006-12-07, 20:10
Hej

jag pratade med min chef idag om han tyckte själv klat att vi skall fixa så att ni får rabatt, kanske kan vi ta en medlemskväll hos mig på bmw/MINI för att berätta lite mer om detta återkommer med mer info när jag fått klart alla detaljer, medlemskort är ett måste för att man skall få tillgodoräkna sig rabatt hos oss.

ha en trevlig kväll
Linda

Freddo
2006-12-07, 21:00
Hej

kanske kan vi ta en medlemskväll hos mig på bmw/MINI för att berätta lite mer om detta återkommer med mer info när jag fått klart alla detaljer.

Det låter kanon det, när kan det bli av tro?

MrCooper
2006-12-07, 21:34
Hej

jag pratade med min chef idag om han tyckte själv klat att vi skall fixa så att ni får rabatt

Hej Linda!
Vad bra att det går att lösa!
Då gäller det bara att få till stånd medlemskort.

KPKalle
2006-12-08, 05:30
Excellent Linda :cool:

Freddo
2006-12-09, 14:04
Hur seriösa måste medlemskorten vara? Borde väl räcka som dom förra som var laminerade väl?

Ace
2006-12-09, 15:18
Hej
robert jag skall se vad jag kan göra med rabatten på reservdelar, jag vet att om man är medlem i bmw club sweden så har man en viss rabatt så självklart tycker jag att om man är medlem i coopersweden så borde man få det oxå¨, har ni några medlemskort av något slag eller är det något som vi skall fixa jag skall prata med niclas som är Miniansvansvarig i stockholm oxå se om han är intresserad att hänga på detta.

Det låter bra Linda!

Jag har ju mitt gamla laminerade medlemskort!
Men nya kort till alla för 2007 vore ju inte dumt.
Förresten så får man väl komma förbi och prova den nya MININ.


/R

greven
2006-12-09, 16:19
det var väldans vad alla kammade till sig och blev mjuka i tonen när det kom in en dam på forumet ;)

MINI Linda
2006-12-11, 17:13
Hej igen

Nu är det löst alla som har ett medlemskort hos MINI klubben har rabbatt hos BMW group GBG och självklart är alla som vill välkommna in för att provköra nya MINI.

//Linda

MrCooper
2006-12-12, 09:29
Bra jobbat Linda! :D

Då vill det till att vi får fart på Medlemskorten!

MINI Linda
2006-12-12, 15:28
japp....det vore bra att få fart på medlemskort och även ett bra sätt att bli medlem från detta forumet.....//Linda

KPKalle
2006-12-13, 08:26
Linda, until we get the cards made there is another way to check if someone is a paying member of Cooper Sweden. Ask them to log into the website and if their name shows up like this http://www.coopersweden.se/images/smilies/icon_star.giface666 then they have paid :)

MINI Linda
2006-12-14, 16:11
ok då gör vi så så länge!!!

MINI Linda
2006-12-15, 15:54
Hej

Jag tänkte göra en klubb kväll hos oss på bmw group gbg i början av nästa år vore bra om jag skulle kunna få ett medlemsregister så att jag kan skicka ut inbjudningar!!

mvh Linda

MINI Linda
2006-12-17, 09:51
Hej

Idag mellan 13-16 är det tomteinsamling i bältespännarparken....tänkte bara att det kan var en kul grej för den som vill, gbg skall försöka sätta vrldsrekod i tomtar!!

MINI Linda
2007-02-13, 13:53
Hej

tänkte bara sä'ga att en annordnad träff 20 maj classic car, för dom som vill!!

powernap
2007-03-07, 08:05
tror väl att en halmstadträff vore tämligen omöjligt (rullar dock ett 20-tal minisar i 035) så det blir väl mot götet man får vända blickarna....

har ni fått fram något datum nu i vår (jorå kvicksilvret står på +7 grader) så vore det skoj som en kickoff 2007, kan med onödigt mycket våld få med mig en handfull härifrån.........

konbana? :)
tillbehörsvisning? :)
dricka bira!! :)
snacka uppgraderingar inför ringen-resa? :)

hjälmen o racingdojjorna ligger o hoppar i sin iver att få användas