handdator

Visa fullständig version : xscream?



Ashra
2006-08-10, 17:53
Hur går det med coopern hos pm. ser den varje dag när jag åker till/från jobbet. Men händer det något?

Marcus
2006-08-10, 17:57
hej

den står bara där. :)

här är förklaringen:

Hitta denna o-ring inom 2-3dar, belönas. - zatzy.com (http://www.zatzy.com/showthread.php?t=269013)

Matte är nu på semester, kommer tillbaka i helgen, sen tar det minst en vecka innan bilen blir klar (för han har inte börjat jobba på den).

Mvh

Ashra
2006-08-10, 18:31
jag tappade tyvärr förtroendet för pm racing =(

Jag var där och berättade om mina planer på att beställa strips av bmw och behövde nån som kunde fixa på dem på bilen. De lovade mig att det var inga som helst problem. Det var bara komma in med bilen och stripsen så skulle det fixas. Perfa tänkte jag och beställde stripsen. Sedan när man väl åkte dit med dem Så sa dem att sånt gjorde dom inte och de kunde inte förstå hur de kunde ha sagt att de skulle göra sådant. Så där stog jag med arslet i vagnen :mad:

så i slut ändan fick jag göra det själv

Marcus
2006-08-10, 19:10
jag tappade tyvärr förtroendet för pm racing =(

Jag var där och berättade om mina planer på att beställa strips av bmw och behövde nån som kunde fixa på dem på bilen. De lovade mig att det var inga som helst problem. Det var bara komma in med bilen och stripsen så skulle det fixas. Perfa tänkte jag och beställde stripsen. Sedan när man väl åkte dit med dem Så sa dem att sånt gjorde dom inte och de kunde inte förstå hur de kunde ha sagt att de skulle göra sådant. Så där stog jag med arslet i vagnen :mad:

så i slut ändan fick jag göra det själv

Låter konstigt, klistra på klistermärken är ju inte riktigt inom deras ramar, även om dom säkert kan göra det.
Pratade du med Mattias vid båda tillfällen?

Ashra
2006-08-11, 06:35
Jo jag vet att de inte är något som de lägger prio på därför åkte jag enr och frågade innan jag beställde.



japp. sedan ville de ha 2500kr för att byta luftfilter och tändstift på min bil det hoppade jag också :D

MNS
2006-08-11, 12:54
detta kan tas via pm