handdator

Visa fullständig version : Tjejjer se hit!!(önskan fr en tjej...)



Lilla Gurkan
2006-08-04, 22:59
Hejsan, var är alla tjejjer som har en Mini?? Själva eller med sin man, eller vars föräldrar har ngn?? :roll:

Jag och min man köpte en Mini cooper för 2 år sedan, och eftersom min man kommer från england har vi också varit över där flera ggr på allehanda minievent...
Och det har blivit lite av en grej det här med att äga en Mini..

Inte nog med att de Är otroligt körvänliga och charmiga/sportiga och läckra-det finns också massa små "kamrat/mini emellan" saker!! :steering: )som att vinka/hälsa när vi möts på vägen...mm

Men nu söker jag med ljus och lykta efter andra tjejjer på denna sida!!

Därav denna tråd!! :D

Visst finns det tjejjer i Minis i stockholm/sverige också, inte bara de pojkar/män som hittils skriver här??

Kom igen, våga skriv ni med!! :P :wink:

MINI Linda
2007-02-14, 15:21
Hej

jag är en glad tjej som älskar MINI i den milda grad att jag jobbar med dem!!

jag vetatt det finns fler tjejer här inne som kör MINI vi får pusha denna tråden lite så vi kan ha ett tjej snack hörn ...

mvh Linda

:)

Miss Cooper
2007-02-14, 18:55
Hej Lilla Gurkan!

Här är Miss Cooper i Göteborg. Köpte den 4 januari en Mini Cooper -02. Hittade coopersweden.se och är inne här nästan varje dag.
Mini Linda träffade jag förra veckan när hon organiserade en Minikväll på BMW i Gbg. Jättetrevligt!
Jag håller med - killarna regerar. Men dom ser nog på bilen på ett lite annat sätt än oss.

Hoppas vi ses!

//Tina

MINI Linda
2007-02-14, 19:05
Hej Tina

kul att se dig aktiv på forumet...och kul att du kom förra veckan...jag har lagt ut lite nya aktiviteter under evenemang....som vi kan hänga på...vore kul med ej tjej träff med MINI...kanske något som skulle fixas men först får vi se till att dra i hop lite fler tjejer...till denna tråd...så vi kan väl alla försöka vara aktiva...så att den håller sig långt upp på listan....

kramar Linda

:jumping:

Miss Cooper
2007-02-14, 19:18
Hej igen Linda!

Såg att det blir en aktivitet den 15 mars och kommer självklart.
Marie och Madde var ju oxå med på träffen förra veckan. Plus en tjej som kom lite sent och som jag inte alls pratade med. Vi får hoppas att dom hakar på.

Miss Cooper/Tina

MINI Linda
2007-02-14, 19:27
hrj igen...

japp maria och madde hakar säkert på madde är medlem här maria oxå...men kommer ej ihåg vaddom heter!!

mvh Linda

Miss Cooper
2007-02-14, 21:04
Madde når vi ju genom "GT" och Maries telefonnummer har jag.
Ditt oxå. Hör av mig till dig i veckan via mejl eller telefon.
Tjing!
Miss Cooper

MINI Linda
2007-02-15, 09:26
japp det stämmer bra ...Maria skall jag ringa nästa vecka oxå!!

mvh Linda

MINI Linda
2007-02-16, 22:18
puffar lite på tråden så att den inte försvinner...hoppas ni får en trevlig helg tjejer, jag skall jobba i helgen....sälja massa MINI hoppas jag...

kramar

KPKalle
2007-02-17, 06:56
Thread is sticky now so should not "disappear" ;)

Luc!fear
2007-07-30, 19:55
Vem blir medlem nr 800?
Kanske en tjej till?
/Dan

Spicegirl
2007-07-31, 11:47
Hej hej
Ny medlem här
Tjej från Göteborg.
Äger en mini Gul med svart tak
Har dragkrok och släpkärra då det ju inte är en stor bil detta.
Heter Anja och bor nära Göteborg
Kul att se att det faktiskt finns tjejer här
Tjingeling