handdator

Visa fullständig version : Flyers (Värvningslappar)



Hans-G
2006-07-21, 17:07
Hej, Mini-lovers!

Det snackas ibland om problemet för Cooper Sweden att nå ut och försöka bli fler. Jag fick en pappersremsa på bilen vid en träff på BMW Solna om webbplatsen och även om lappen just då inte ledde till nån aktivitet från min sida, så visste jag ju att sajten fanns.

Eftersom jag inte lyckats spåra denna "flyer", så har jag nu tagit mig friheten att göra en fil med sju isärklippbara blänkare för Cooper Sweden på en A4. Den bygger på loggan högst upp och innehåller i övrigt bara texten "samlingsplatsen för alla MINI-älskare" och webbadressen. Enkelt men effektivt.

Du får den gärna till påseende och för att sedan ev. skriva ut och sätta på MINIs du råkar träffa på. Sänd mig bara ett personligt mail så skickar jag den som pdf och word-fil. (Sidan saknar marginaler, men Word-filen har fördelen att du som inte kan få kantfritt på din skrivare kan få ut sidan med de marginaler som behövs.)

Avsikten med etta påhitt från min sina är inte att köra över någon av er "gamla" Cooper Sweden-medlemmar. Jag kände bara för att fixa lite vid datorn innan det blir en runda med cabben i den ljumma kvällen.


Hoppas ni andra också har goda möjligheter att sträcka ut er på riktigt krokiga och mariga vägar i den sköna sommaren. Och förhoppningsvis får ni i Götet-trakten till en dag när ni kan dra ut tillsammans i några bilar.

Själv har jag som nybliven Cooper Sweden-registrerad haft två roliga utfärder med MINI-kamrater den senaste tiden, som säkert framgått (det blir ju lätt ett och annat inlägg när andan faller på...). Fler borde få chansen att vara med!

Ha en fortsatt härlig MINI-sommar!

/Hans-G

Tillagt PS för säkerhets skull: Lapparna sätts givetvis under vindrutetorkarna.

Ace
2006-07-21, 18:10
Precis vad vi data-dyslektiker behöver! Tack Hans-G

Rafael
2006-07-21, 18:53
CITAT : "Du får den gärna till påseende och för att sedan ev. skriva ut och sätta på MINIs du råkar träffa på. "


Det verkar inget vidare, man skall inte klistra på saker på andras bilar !

MrCooper
2006-07-21, 19:17
Det verkar inget vidare, man skall inte klistra på saker på andras bilar !

Tror inte att han menade klistermärken, utan snarare pappersblad.

Tycker att det var en bra idé, maila mig gärna en kopia på dokumentet! :D

Hans-G
2006-07-21, 20:50
CITAT : "Du får den gärna till påseende och för att sedan ev. skriva ut och sätta på MINIs du råkar träffa på. "


Det verkar inget vidare, man skall inte klistra på saker på andras bilar !

Näe, Rafael, jag vill inte sätta någon i klistret.
Lapplisornas metod är bättre!
/Hans-G

Rafael
2006-07-21, 23:50
Ja, men go for it then! =), Måste missförstått, men det här tycker jag låter super, kan du maila ett ex till mig?

Skriv PM till mig så får du mailadressen. =)!

Marcus
2006-07-22, 11:07
Tror verkligen inte du kör över någon med detta initiativ, finns både en och två trådar i allmänt om att man borde dela ut mer flyers.

Tror att det finns många cooper ägare ute i sverige som gillar att köra sina bilar lite mer aktivit och diskutera efteråt... Men dom flesta har inte hört om cooper sweden.

Jag har tyvär missat dom träffar vi haft hitils pga att min bil står på verkstan och väntar på en o-ring (4v leveranstid?!!??!?!), men förhoppningsvis kommer ytterliggare en person nästa gång ni är ute och kör.

Mvh

KPKalle
2006-07-22, 14:35
Some people are using versions of this
http://www.mini2.com/galleries/data/1138/spotted1.jpg
on MINI2. I thought we could maybe do a variation of it for ComputerSweden? The girl who created it said I/we could use it ourselves.

Anyway, I think this is cute and fits in with the idea of MINIs being fun 8)

monks
2006-07-27, 17:36
våra lapapr finns fortfarande.

http://www.coopersweden.se/arkiv/filer/pdf/CSReklam.pdf

Hans-G
2006-08-02, 22:06
våra lapapr finns fortfarande.

http://www.coopersweden.se/arkiv/filer/pdf/CSReklam.pdf

Just hemkommen från en veckas bilsemester (på många roliga vägar bl.a. í Dalsland) hittar jag Monks' meddelande. Bra att den länk som jag inte hittade på sajten nu kom "i repris". Nu kan även vi som just tillkommit i Cooper Swedens gemenskap använda originallapparna.

En uppmaning bara: Lappa på! Vi måste bli fler!