handdator

Visa fullständig version : Var det du Petter?



MrCooper
2006-07-19, 22:19
Kul med lite MINI sällskap på hemvägen idag, från Ullevi motet till Biskopsgårdens industriområde.
Bilen lät grymt vid gaspådrag :drool:

Petter
2006-07-20, 06:17
Jo vist var det jag :D Tackar för sällskapet! Det där med lätet brukar jag ofta få höra, speciellt från dom man kör om i Lundbytunneln...

Snygg bil du har :!: det är konstigt hur glad man blir av att se an annan Mini trots att man har en själv :D
Jag hade hoppats att du skulle dragit på lite mer så jag kunde mäta mot en annan Mini någon gång (har aldrig gjort det tidigare...) :P

MrCooper
2006-07-20, 08:36
Håller med, speciellt roligt när det är någon hälsar. Det är alldeles för få som gör det :!:

Jag hade fällt baksäte, körde lite bröte som inte fick välta så det blev inte till att gasa. Men om du vill testa hur din bil går så går det säkert att ordna. Både mot original S och en moddad S. :D

Har beställt drivhjul (tillsammans med Mario här på forumet). Kommer troligtvis att uppgradera inom kort, så du har chansen att jämföra före/efter moddning. Hade även varit kul för mig att se om moddningen ger något resultat på min bil.

Petter
2006-07-20, 11:54
Det hade varit nice :D

Jag är borta från och med imorgon och två veckor framåt så vi får väl ta en liten crusing efter det :!:

MrCooper
2006-07-20, 12:54
Passar bra då även jag är borta till och från de närmsta två veckorna. Hörs av senare för en :drive:

Ha d så länge

Freddo
2006-07-20, 17:55
Hoho!

Flyttar tillbaks till Gbg snart ja, får väl styra upp nån lite crusing nån gång. Hur många Minis bor där nu?

MrCooper
2006-07-20, 18:03
Hur många Minis bor där nu?

Bra fråga. Har ju kommit upp en fråga från ace666 om en träff, men det verkar vara svårt att få ihop en träff.
Tycker att det har dykt upp fler efter vintern, men frågan är hur många som hittat till forumet.


Flyttar tillbaks till Gbg snart ja

När är snart :?: :roll:

Freddo
2006-07-20, 18:55
Bra fråga. Har ju kommit upp en fråga från ace666 om en träff, men det verkar vara svårt att få ihop en träff.
Tycker att det har dykt upp fler efter vintern, men frågan är hur många som hittat till forumet.


Flyttar tillbaks till Gbg snart ja

När är snart :?: :roll:

Jo det är klart, majoriteten är ju knappast aktiva här, tyvärr. Såg på bytbil att wallstreets gamla bilar är tillsalu nu också.

snart är i slutet av aug-början av sept..

Ace
2006-07-21, 14:00
Var förbi en sväng på BMW Group Mölndal. Jo visst stod Wallstreet-Worksen där. (Flammorna på huven och texten på dörrarna var borttagna)Bad om en provtur och det var inga problem. Tyvärr var det lite mycket trafik så det var svårt att rasta alla hästarna. Dock lät styrningen inte bra men det fixar dom till innan dom säljer den. Men den hade gått 6144 mil och den skramlade en del. Kanske hårt körd? Snittförbrukningen på färddatorn var 21.6L/100km!!! Men 215000:- för den tycker jag är hemskt dyrt! Men visst hade det varit kul med en träff i Göteborg. Det är ju En Dag På Strippen på Säve i morgon. Tänkte åka dit och kolla....Någon mer som skall dit? Det ser ju alltid snyggare ut om man parkerar brevid varandra! hi hi hi

Ace
2006-07-21, 14:05
Vi borde printa ut små lappar med adressen till hemsidan och sätta på bilarnas torkare runt om i Göteborg så kanske det dyker upp några fler på forumet. I hela Sverige för den delen.

MrCooper
2006-08-14, 08:37
Är du tillbaka igen, Petter?

Tänkte kolla om vi skulle ta den där lilla träffen denna vecka? Passar ganska bra då det är min sista semestervecka. Upptagen på torsdag kväll och eventuellt någon timme på onsdag kväll. Hur ser det ut för dig?

Någon annan som är sugen på att träffas?

/Noel

Petter
2006-08-14, 09:51
Japp, jag kom tillbaks idag, första dagen på jobbet :(

Jag är upptagen ikväll men annars kan jag nog vilken kväll som helst i veckan. Någon mer som vill hänga på???