handdator

Visa fullständig version : Grenrör, vilka har bytt? :)



Marcus
2006-04-05, 15:04
Här fortsätter mina vårfantasier om coopern....

Letar info om grenrör till S'en, läst om supersprint och milltec här på forumet.

Dock så hittar jag ingen info om supersprint.
Vad kostar det?

Nån som har antingen eller som kan informera mig om var jag ska köpa det ifrån.

Tankarna ligger åt; supersprint + uppsala avgasteknik för resten.

fj0
2006-04-05, 15:11
Jag vet att KIT har bytt på sin Cooper och Fredde har byggt avgassystem hos uppsala avgas. När är det vårträff då? :)

MNS
2006-04-05, 18:52
Jag vet att KIT har bytt på sin Cooper och Fredde har byggt avgassystem hos uppsala avgas. När är det vårträff då? :)

KIT kör väll bara med system i från katten å bakåt?

BADaniel å Jocke körde/kör med SS. Funkade bra och finns möjlighet till klubb rabbat

Freddo
2006-04-05, 19:02
Jodå som Mario säger så byggde avgasteknik catback system till min.
Är grymt nöjd med resultatet, så dom kan jag rekomendera.

KIT
2006-04-09, 19:27
Har från 4-2-1 system och racekat, inget catback, än så länge, lutar åt ett supersprint. Vet inte vad grenrör och cat på Sen men på min Cooper gjorde det susen, särkilt i vridet. Köpte det begagnat av Jocke.

MNS
2006-04-09, 19:50
Har från 4-2-1 system och racekat, inget catback, än så länge, lutar åt ett supersprint. Vet inte vad grenrör och cat på Sen men på min Cooper gjorde det susen, särkilt i vridet. Köpte det begagnat av Jocke.

aha där ser man =) tror det nästan gör mer efekt på mcs men efekten känns mer i mc pga det ökade vridet som mc inte har så gott om.

Hojta till i fall du bestämer dig för ett SS

Frejkan
2006-04-09, 20:02
Har från 4-2-1 system och racekat, inget catback, än så länge, lutar åt ett supersprint. Vet inte vad grenrör och cat på Sen men på min Cooper gjorde det susen, särkilt i vridet. Köpte det begagnat av Jocke.

Ahaaa, det förklarar. Tyckte det var maffigt ljud i din bil på licenskursen! :D

Marcus
2006-04-10, 09:43
Vart köper man supersprint grenrören ifrån???

Hittar ingestans :(

MNS
2006-04-10, 19:29
Vart köper man supersprint grenrören ifrån???

Hittar ingestans :(

Är du betalande medlem?

Marcus
2006-04-10, 21:20
Är du betalande medlem?

Nope, var och hur blir man det?

Jag har redan löst grenrören iof, men antar att det finns fler fördelar med att vara riktig medlemm?

Fredrik_P
2006-04-13, 14:39
Det undrar jag med...