handdator

Visa fullständig version : Track Days och RS



KIT
2006-03-21, 17:13
Nu börjar våren att nalkas och det är dags att sadla om! Själv ska jag ta racinlicens den 1 april via BMW Sport Club.

Sen blir det Track Day Advanced med Motorklubben på Mantorp den 20 april samt Lazzat RS i Lunda den 22 april.

Vilka hänger på? Kom igen nu gubbs, :steering: :steering: jag vill ha en bra uppslutning i år!

Mario, dig räknar jag med, nu när du har chassi och allt !!!

Mantorp 20 april

1. Gunnar Frykfors


Lazzat RS Lunda 22 april

1. Gunnar Frykfors

powernap
2006-03-21, 19:34
F U C K..............här duggar arrangemangen tätt.......e dessvärre på sydligare breddgrader från den 18 till den 25 april.......ska läsa allt som skrivs om nämnda happenings.......

siktar på sturup några veckor senare som säsongöppning för egen del,
bara på dom KIT :D klart att alla e sugna efter en rekordlång isbana!!!

tar tillfället i akt: är det någon som funderat på att styra upp alla minisar inför kommande säsong på banorna?
PM:a så vi får igång en diskussion i alla fall....det e störtkul att åka om folk i dyrare bilar på yttern i kurvorna, jag lovar :!: :!: :!:

fj0
2006-03-21, 20:15
Lazzat RS på Lunda lär vara kul, det kanske kan vara något. :)

Jag tycker vi bör ha en Vårträff i April kanske, miniklubben alltså, kanske ska starta en egen tråd för det dock.

flyer
2006-03-21, 20:31
hrmmm... den 20e har jag annat inbokat. Ska försöka flytta. Men på lördag har man ju inget att göra! :D

Lazzat RS Lunda 22 april

1. Gunnar Frykfors
2. Peter Flygare

flyer
2006-04-18, 20:43
hrmmm... den 20e har jag annat inbokat. Ska försöka flytta. Men på lördag har man ju inget att göra! :D

Lazzat RS Lunda 22 april

1. Gunnar Frykfors
2. Peter Flygare

Anmäld till den 22a! Vi ses 0815 *gäsp*

KIT
2006-04-19, 17:20
två Cooprar och en 330i anmälda, fem platser kvar, vem mer hakar på??????