handdator

Visa fullständig version : Vilket avgas?



Marcus
2006-01-08, 12:11
Har kollat runt lite på olika alternativ.

600€ kostar Kelleners, men detta är väl bara en slutburk med två pipor?
4000kr kan jag få Hamann's slutburk med racepipor eller vanliga.

Ni som byggt i sverige, vad har ni bytt, är det som kelleners och hamann bara slutburken?

4000-6000kr borde räcka till ett helt system exlk. kattar tycker jag, så man kanske ska bygga...

Mvh
/M

fj0
2006-01-08, 13:45
Freddo fick sitt byggt på uppsala avgasteknik eller vad dom heter tror jag. Ferrita ville ha 8000kr när jag ringde och frågade dom. Jag byggde eget med ett par polare, låter gaanska högt, inte för alla, ser inte speciellt bra ut, men det är under bilen så jag bryr mig faktiskt inte. Och det bästa, kostade drygt 1000kr. :)

Marcus
2006-01-08, 13:54
Jag hade tänkt att ta kelleners från början, men nu när det verkar som om både deras och hamann bara är en slutburk så känns det inte så hett.

Du har ingen koll på om det bara är slutburk från kelleners eller komplett?

fj0
2006-01-08, 14:11
Jag hade tänkt att ta kelleners från början, men nu när det verkar som om både deras och hamann bara är en slutburk så känns det inte så hett.

Du har ingen koll på om det bara är slutburk från kelleners eller komplett?
Jag vet faktiskt inte, invänta Johans svar, han hade Kelleners system!

MNS
2006-01-08, 14:50
kelleners är i från katten å bakåt dvs ett halsystem, kan starkt rekomendera det systemet. Medlemar i klubben har ett par 10% rabbat i från digi tec.

Kelleners system är igentligen eisenmann

Johan W
2006-01-09, 12:36
Kelleners/eisenmann låter jäkligt fint iaf och ja det är från katalysatorn och bakåt. Byter du grenrör grenrör+katt också så låter det nog riktigt bra.
Men halvsystemet låter helt ok tycker jag