handdator

Visa fullständig version : God (H)jul



Martin
2005-12-22, 12:01
och gott nytt år på er alla mini-medlemar // Martin

Hobbe
2005-12-22, 12:13
God Jul själv.

Vi ses på Sturup raceway banan i juni :steering:

KPKalle
2005-12-22, 12:54
Detsamma :D To all on CS 8)

Martin
2005-12-22, 13:12
God Jul själv.

Vi ses på Sturup raceway banan i juni :steering:
Ja då är dom nya 275orna på där bak o ett eissenman på plats! :D

Freddo
2005-12-23, 17:24
Ja Goooooooo Jul!!!!!

fj0
2005-12-23, 17:48
God Jul!

Marcus
2005-12-24, 15:45
God jul på er :)

Har ni fått några H(jul) klappar då?

powernap
2005-12-25, 08:18
köpte nya torkarblad till mig själv i (h)julklapp...men det kanske inte räknas... :wink:

nån mer än jag som tycker att torkarna på kärran suger???
torkarna e faktiskt den enda hittills upptäckta minusposten enligt mig!

fj0
2005-12-25, 12:11
köpte nya torkarblad till mig själv i (h)julklapp...men det kanske inte räknas... :wink:

nån mer än jag som tycker att torkarna på kärran suger???
torkarna e faktiskt den enda hittills upptäckta minusposten enligt mig!
JAAAAAAAA!

Jag hatar att ha skitiga rutor, vad köpte du? Vart och hur mycket? Berätta hur dom fungerar!

powernap
2005-12-25, 13:37
tipset e nog att kosta på sig lite.......biltemas blev ju bättre men inte bra....suckar...får väl köra slut på dom här oxo, men sen ska jag köpa de dyraste jag kan hitta o funkar inte dom, ska jag ha en regnvädersbil oxo 8)

baktorkaren funkar dock hyggligt :!: :!:

har även provat att blanda ihop lite olika kem för att få rutan riktigt ren på kemiskt sätt, men torkare a la bmw hade inte skadat :twisted:

fj0
2005-12-25, 13:49
tipset e nog att kosta på sig lite.......biltemas blev ju bättre men inte bra....suckar...får väl köra slut på dom här oxo, men sen ska jag köpa de dyraste jag kan hitta o funkar inte dom, ska jag ha en regnvädersbil oxo 8)

baktorkaren funkar dock hyggligt :!: :!:

har även provat att blanda ihop lite olika kem för att få rutan riktigt ren på kemiskt sätt, men torkare a la bmw hade inte skadat :twisted:
Köpte några på Statoil förra vintern, känns som om det är dags att byta dom, funkade väl men inte superbra.


Jag funderar på att köpa såna där aero wipers eller vad fan dom heter, ska leta fram dom, vänta.

flyer
2005-12-26, 09:34
God fortsättning!
Jag smetade på "Sivoclear" i våras, funkar riktigt bra! I högre hastigheter, i stan märker man ingen större skillnad. Satsen räckte till två bilar, vindruta och främre sidorutor. Men, men torkarna måste bytas ändå. Jag har kört med OKQ8 och Statoils, byter kanske tre-fyra gånger per år, måste vara färskt gummi.
Lycka till!
Snart är det dax för Isbanekörning! å sen står det inte på förrän det är vår å sommardäck!!

http://www.silanex.se/Shop.asp?CategoryName=Handla%20online