handdator

Visa fullständig version : Äntligen



edison
2005-09-21, 09:11
Nu är den beställd och leverans vecka 48.

Det var en mörksilver metallic Cooper S, svart läder, taklucka, navigator och allt som man i princip kunde få.
Det enda som jag skippade var back-kameran för den skulle dom ha 14000 för med montering :mad:
5000 sa dom först å ändrade sig en aning kanske.
Fälgarna vart 5-star bullet som jag lyckades få med. Enligt säljarens dator så skulle dom kosta 5400 men i prislistan så skulle dom va gratis. Tror inte dom ingick egentligen utan att det stod fel i prislistan men jag klagar inte. Dom var snyggare än standard i alla fall.

Nån som vet om dimljus fram är standard eller om det följer med i nåt paket? Vet att Xenonljus följde med men kan inte se nånstans att dimljus fanns med.

Men men, nu e det bara att vänta. Känns som att sitta å vänta på julklapparna när man var liten :D

KPKalle
2005-09-21, 09:16
Grattis! :D Jag tror dimljus fram är i Chilli paketen.

Tulle
2005-09-21, 11:20
Dimljus ingår i Chilli,Pepper samt salt...
Alltså alla paket utan Curry!!!
Så risken att du får dimljus är väldigt stor! :D

powernap
2005-09-21, 11:22
e det ofta dimma där du bor??? :? eftersom den frågan verkar vara central menar jag....... :lol:

edison
2005-09-21, 11:30
Nä här är det aldrig dimma men måste ändå ha dimljus för man vet ju aldrig :P
Men då verkar det som om jag får dimljus i alla fall.. sweeet

Tulle
2005-09-21, 13:46
Dimljus e ju jätteviktigt... det ger ju ett helt annat intryck på bilen med dom tända!
Själv håller jag på med att exprimentera med att montera in Xenonljus i mina!!! kan nog bli rätt snyggt när det blir klart!!!
Måste bara hitta ett par blå/vita p-ljus som matchar ljuset men som inte "Farbror Blå" retar sig på, och som flyter igenom besiktningen!!!