handdator

Visa fullständig version : Tävlingen i GO MINI! Var du med?



Ace
2005-09-20, 18:36
Det var jag! Och idag knackade DHL Budservice på dörren. Jag hade vunnit ett OMP Adjustable Strut Brace-kit till ett värde av c:a 1200:-. Det var ett fjäderbensstag och ett annat stag som skall sitta under bilen. Någon som har ett sådant? Gör det stor skillnad? Hoppas att det inte är alldeles svårt att montera. Kul att vinna i alla fall.http://www.lohenshop.co.uk/prodimages/ompbrace.jpghttp://www.lohenshop.co.uk/prodimages/LohenOMPlowerstrut.jpg

Ace
2005-09-20, 18:39
Man skulle motivera varför man skulle vinna och jag skrev: -För att jag skall kunna köra zick-zack mellan alla Volvo-kombi´s i min hemstad Göteborg! Det gick tydligen hem hos juryn.

powernap
2005-09-20, 19:07
tjena ace

*grattis till vinsten*

jag har staget.........det övre, o det gör skillnad så tillvida att jag åker snabbare genom "snabba kurvor" (karusellen på anderstorp e ett typexempel) var där utan stag o då var max runt 100 km/h, nu förra helgen åkte jag mellan 110 o 115 genom samma kurva med stag :twisted: *körde om en M3a på utsidan genom karusellen :o , han frågade om min kärra va till salu efteråt - nä men vi kan byta jämt sa jag......hehehe*

så det gör stooor skillnad, skruva på bara, e ganska enkelt o välkommen till mantorp den 8 oktober för o testa..........*se separat tråd här på forumet*

flyer
2005-09-20, 20:24
Kan inte annat än hålla med! Skruva på't!
Jag försökte hålla Powernaps fart igenom karusellen, men han försvann!
:cry:

powernap
2005-09-20, 20:47
Kan inte annat än hålla med! Skruva på't!
Jag försökte hålla Powernaps fart igenom karusellen, men han försvann!
:cry:

:D

KPKalle
2005-09-21, 07:38
Det var jag! Och idag knackade DHL Budservice på dörren. Jag hade vunnit ett OMP Adjustable Strut Brace-kit till ett värde av c:a 1200:-. Det var ett fjäderbensstag och ett annat stag som skall sitta under bilen. Någon som har ett sådant? Gör det stor skillnad? Hoppas att det inte är alldeles svårt att montera. Kul att vinna i alla fall.
Va' kul. Bra jobbad! :D

Ace
2005-09-28, 17:38
Nu är båda stagen monterade. Mailade Nick på Lohen och fick monteringsanvisningar. Det övre var inga problem och när han skickat en bild var det undre skulle sitta så tog det väl nån minut att sätta dit. Så nu blir det åka av i kurvorna! Har man inte MCS drag under huven så får man kompensera det med bra väghållning! hi hi

KIT
2005-09-29, 14:18
Stag gör mycket skillnad!
Var på Gotland i helgen och kunde göra åttor runt de andra bilarna, det var bara att gasa!

powernap
2005-09-29, 15:36
:D det finns kurvor på mantorp