handdator

Visa fullständig version : Kan man bli idiot eller



Chris.m
2005-05-21, 13:06
Vad kollar ni på om ni skulle köpa en 12år gammal bil :?:
Hade en spekulant här i dag på M3an och han kolla lacken och ljusdiodena på färdatorn :?
Så det blev ingen äffär av det för att där var för mycket stenskott,det visar sig att jag har ett par på huven och bakspeglarna :!: :?:
Eller rättar sakt för mycket fel som han sa :? :?

MNS
2005-05-21, 20:49
Det e ju inte så lätt att sälja en m3:a i dag men man får ju räkna med att bilen inte är ny!

Konstig kille...du hade inte sagt att bilen var utanstenskott och så?

Chris.m
2005-05-22, 11:20
Det e ju inte så lätt att sälja en m3:a i dag men man får ju räkna med att bilen inte är ny!

Konstig kille...du hade inte sagt att bilen var utanstenskott och så?

När han ringde så berätta jag om stenskotten och att det är ju ingen ny bil så lite skönhets fel är där :!: sen så var ju huven om lackad som inte jag har tänkt på,men varför lackar man om huven förmycket stenskott en gång i tiden kanske :?
Jaja jag kanske får den såld innan sommaren är slut :?:

MNS
2005-05-22, 16:50
Folk e lite roliga.... avskyr att sälja bil...folk e bara så dryga å jobbiga Så jag föredrar nästan att lämna bilen i inbyte

Chris.m
2005-05-22, 17:35
Körde upp till Bmw för att göra ett inbyte,men dom byter inte in inporte bilar :?
Annars skulle jag gjort det för en månad sen :!:

MNS
2005-05-22, 20:08
Körde upp till Bmw för att göra ett inbyte,men dom byter inte in inporte bilar :?
Annars skulle jag gjort det för en månad sen :!:

Uhh...vet att en del återförsäljare enbart säljer men jag har aldrig hört att dom inte tar import i inbyte.
Varför tar du inte en tur runt och kollar i fall någon bjuder hyfsat i inbyte :?:

Chris.m
2005-05-23, 21:54
Körde upp till Bmw för att göra ett inbyte,men dom byter inte in inporte bilar :?
Annars skulle jag gjort det för en månad sen :!:

Uhh...vet att en del återförsäljare enbart säljer men jag har aldrig hört att dom inte tar import i inbyte.
Varför tar du inte en tur runt och kollar i fall någon bjuder hyfsat i inbyte :?:
Ja får se man kan ju alltid kolla :!: