handdator

Visa fullständig version : Bankörning på Svistad ikväll 9/5?



Jocke
2005-05-09, 09:04
Är det någon mer än jag som är sugen på att åka till Linköping ikväll? Jag var tvungen att avstå challenge igår :cry: så abstinensen är stor!

Det vore kul med sällskap!

Jocke

Jocke
2005-05-09, 10:44
Vilken respons.... :(

KPKalle
2005-05-09, 11:45
It's a little far for me to go for just an evening - I don't even have my car with me today :(

Johan W
2005-05-09, 11:46
Tyvärr inte för min del, måste fixa bussningarna samt bromsarna innan det blir mera bana för min del :(

Jocke
2005-05-10, 10:43
Det blev ingen tur till Svistad igår...
Läste ett inlägg på Rejsa om att det spöregnade på Svistad strax innan kl 17. Känner mig såhär :mad: när jag nu läser i eftersnackstråden på rejsa om att det var torrt hela kvällen :cry:

Det går dock fler tåg, med lite planering kanske fler är intresserade av att svänga ner(?) till Linköping någon måndagkväll?

Någon?

Hobbe
2005-05-10, 23:49
Jocke,

Jag hänger på.
Licensen fixades till på Sviestad så den banan kan jag.

MNS
2005-05-10, 23:55
Jocke,

Jag hänger på.
Licensen fixades till på Sviestad så den banan kan jag.

Vågar du värkligen köra med licens på ett icke sbf arangerat evenemang :?: :wink:

Hur gick det nere på kelleners föresten :?:

Hobbe
2005-05-11, 00:04
Jocke,

Jag hänger på.
Licensen fixades till på Sviestad så den banan kan jag.

Vågar du värkligen köra med licens på ett icke sbf arangerat evenemang :?: :wink:

Hur gick det nere på kelleners föresten :?:

Jag har för mig att Jocke syftar på LMS arrangerade Sviestadkörningar, om så är fallet är det inga problem med min licens :wink:

Kelleners gick bra. Det är kul att gasa på Autobahn :twisted:

MNS
2005-05-11, 00:55
I vilket fall som helst så behöver du nog inte oroa dig specielt mkt då sbf inte brukar dra in några licenser för bankörning... värre är det med drag licenserna för dom som kör nattliga aktiviteter.

Vad blev det för siffror :?:

KIT
2005-05-12, 20:08
Jag är på nästa gång, hur är den banan, snabb eller kurvig?? Är jättepå nästa gång så länge jag vet ung. 1 vecka i förtid så att man kan planera lite!

Hobbe
2005-05-12, 21:05
Jag är på nästa gång, hur är den banan, snabb eller kurvig?? Är jättepå nästa gång så länge jag vet ung. 1 vecka i förtid så att man kan planera lite!

Två rakor (maxvarv 6900 treans växel innan bromspunkt med Z4:n), ett par knixiga små kurvor (Rondellen och Esset tror jag dessa heter), ett par trevliga längre kurvor, också den knepiga kurvan vid Torpet som inte har något normalt apex :wink:

Ett bra varv ligger på ca 1:15 min.

Viktigast med bra bromsar på denna lilla bana :o