handdator

Visa fullständig version : Skillnader i bagaget



Edde
2005-05-01, 08:18
Äre nån som vet om bagaget i cabben skiljer sig från vanliga coopern...
hade för mig att det endast är bakluckan som skiljer! att själva botten är likadan! behöver nämligen bagagenätet som finns till coopern men på BMW sa de att det inte skulle passa med bagagenätet till cabben!
vet inte hur bagaget ser ut på vanliga minin... men antar att den oxå har fyra hakar på samma ställen som på cabben! ser ut så i tillbehörskatalogen!

MNS
2005-05-01, 10:04
Vad tusan ska man med det till? :wink: ´
Varför provar du inte och montera nätet :?:

Edde
2005-05-01, 10:08
Finns inget tillgängligt...måste beställa tar ca 1 vecka! anars finns det juh antiglidmatta! men jag vet inte! När man har lösa småsaker i bagaget så glider inte allt omkring när vägen svänger! =)
Inte världens nödvändighet men hade sånt i andra bilen... man blir van! =) hehe

MNS
2005-05-01, 10:54
Beställ nätet och prova det innan du betalar, har du klarat dig så här länge utan nät så klara du dig en vecka till :wink:

Jag förstår inte varför man ska ha en massa skit där bak :roll: :?: Minin är ju inte last åsna direkt och det lilla man har kan ju inte åka så långt :wink:

Edde
2005-05-01, 11:04
jo men man får göra det bästa av det lilla utrymme som finns! =) Vill bara inte att saker slår i hela tiden mot väggarna! vill juh lyssna på musiken utan en massa skrammel från bagaget! hehe