handdator

Visa fullständig version : Uppdaterad hemsida



monks
2005-03-30, 11:38
nu är äntligen uppdateringen klar.

alla ni som har betalat medlemsavgift kommer att aktiveras av oss administratörer. ni behöver alltså inte aktivera era konton själva. det kan ta någon dag.

har ni frågor är ni välkommna att maila mig på webmaster@coopersweden.se

//Marc

fj0
2005-03-30, 11:45
Vad har gjorts om?

Johan W
2005-03-30, 11:51
Medlemssidorna och registrering m.m. har gjorts om. Underlättar bl.a. för mej att hålla koll på medlemmarna. För att få tillgång till medlemssidan igen måste ni gå in på
http://www.coopersweden.se/memberpage.php
står också medlemssida bredvid "profile" här ovan i forumet.
Sedan aktiverar jag er och då får ni tillgång till att kunna lägga ut info om era bilar osv. igen :)

monks
2005-03-30, 13:51
Vad har gjorts om?

har bla. uppdaterat forumet till den senaste versionen. förra hade en bugg i sig som ni kanske märkte. (forumet låg nere ett par gånger)

medlemssidorna är uppdaterade. märks kanske inte så stor skillnad för medlemmarna, men systemet är rejält uppdaterat för administratörerna vilket ska resultera i bättre kontroll på vilka som har betalat medlemsavgiften. ska även gå snabbare för medlemmen att få tillgång till sin medlemssida.

glömde skriva innan att alla frågor om medlemskap ska Johan W ta hand om, har ni frågor/synpunkter/rapporteringar om buggar om medlemssidorna/forumet ska ni ställa dem till mig.

ska kanske säga att sidan fortfarande är i uppdateringsfasen. dock inget som påverkar användningen av forum/medlemssidorna.

Johan W
2005-03-30, 14:00
Great, marc har fixat smilies igen :)

monks
2005-03-30, 14:10
Great, marc har fixat smilies igen :)

och "min bil" ikonen :D

ska (om jag orkar) lägga till en funktion som väljer samma färg på ikonen som man har valt som färg på sin bil i medlemsprofilen 8)

monks
2005-04-04, 13:47
nu är forumet uppdaterat igen.

Fixat nu
* om bilder som är större än 500 pix postas förminskas de automatiskt med en länk till orginalbilden.
* text bryts efter 70 tecken. vissa länkar ställde till med problem för sidan innan.
* ikonen "min bil" byter färg efter vad du har valt i din medlemssida. skicka PM till mig om jag har missat någon färg. (det har jag säkert)

edit: bildförminskningen är inte fixad än.