handdator

Visa fullständig version : TÜV på B&M short shift...



MCS
2005-02-17, 20:19
...mangler dette. Hvis noen har dette hadde jeg vært veldig takknemlig hvis de la det ut eller tok kontakt.

Johan W
2005-02-23, 15:38
Gäller tüv i Norge? Här i Sverige är dom intygen helt värdelösa...

MNS
2005-02-23, 15:52
Gäller tüv i Norge? Här i Sverige är dom intygen helt värdelösa...

När till ock med norrmännen tillåter det så borde SBP också göra det.
Ex en trimmad RS4 är godkännd i norge medans i sverige så skrattar gubbarna inne på SBP åt dig

Johan W
2005-02-23, 15:53
Jo kelleners frågade ju om papprena på min bil, för i Tyskland hade allt varit helt ok.. sjukt

MCS
2005-02-23, 21:43
For å få deler godkjent på bilen må man ha TÜV papirer å fremlegge på biltilsynet. Er det noen som har?

MNS
2005-02-23, 21:47
For å få deler godkjent på bilen må man ha TÜV papirer å fremlegge på biltilsynet. Er det noen som har?

Normalt så får man med ett sådant om man köper eftermarknadsdelar i från dom flesta europeiska länder, om du trimmar bilen med mer en avgassystem tex chip så är det firman som ska ha skriva ett godkännande om det är tyv anpassat och godkännt

MCS
2005-02-23, 22:05
Stemmer det, har fått med papirene fra B&M tidligere til andre biler, men her manglet papirene. Har snakket med både leverandør og importør, men de er veldig trege. Har snart time hos biltilsynet der jeg skal godkjenne mange endringer. Hvis noen kan scanne eller kopiere til meg er jeg villig til å betale.

MNS
2005-02-24, 07:30
Stemmer det, har fått med papirene fra B&M tidligere til andre biler, men her manglet papirene. Har snakket med både leverandør og importør, men de er veldig trege. Har snart time hos biltilsynet der jeg skal godkjenne mange endringer. Hvis noen kan scanne eller kopiere til meg er jeg villig til å betale.

Lättast blir det nog om du hör med norska/svenska imortören för B&M.
Tyvär vet jag ingen som har B&M short shift till MC/MCS

MCS
2005-02-24, 20:05
Har endelig fått tak i importøren og de skal sende papirene på fax i løpet av de nærmeste dagene :D Da har jeg snart alt jeg trenger...er usikker på hva jeg skal gjøre i forhold til eventuell trimming og avgifter (+ 50 bhp)

MNS
2005-02-24, 20:29
Har endelig fått tak i importøren og de skal sende papirene på fax i løpet av de nærmeste dagene :D Da har jeg snart alt jeg trenger...er usikker på hva jeg skal gjøre i forhold til eventuell trimming og avgifter (+ 50 bhp)

Kul att du får ordning på papprena :)