handdator

Visa fullständig version : Mini + Mac!



tobbe
2005-01-28, 20:30
MINI = BMW, BMW + iPod = sant. iPod = Apple! Ett par år konverterade jag till Macintosh och kan nu inte längre stava till viruz...virusch...just det Virus, heter det! Jag har aldrig haft något problem med mina Mac-datorer och det är jag jätteglad för. Design, utstrålning, klass, funktionalitet,..jag kan fortsätta länge. Att BMW väljer att "bygga in" iPod i vissa bilar är inte så konstigt, faktiskt. En bil med klass skall ha en Mp3 spelare med klass. Alltstå MINI + Mac = SANT!
Kom in till min Pressbyrå, i Sergelgången, Gallerian och köp nya "GoMINI magazine" , det finns bara ett par ex. kvar! :grin: :-D :) :P :wink:

lib
2005-01-28, 22:31
Har en hund som också kan köra MAC

// lib

KelloG
2005-04-04, 18:00
klaga ej på mac... Finns flera som kör det... :lol:
Och inget virus på 8 år nu eller kraschar... :o

Johan W
2005-04-04, 18:16
klaga ej på mac... Finns flera som kör det... :lol:
Och inget virus på 8 år nu eller kraschar... :o

Tänkte just det, eftersom det inte finns några program till MAC så är det inte så konstigt att det inte krashar :mrgreen: :wink:

Ungefär som en xbox eller PS2:a dom är hyffsat stabila (dock har min PS2:a hängt sig vid ett par tillfällen :mad: )

monks
2005-04-04, 21:16
klaga ej på mac... Finns flera som kör det... :lol:
Och inget virus på 8 år nu eller kraschar... :o

Tänkte just det, eftersom det inte finns några program till MAC så är det inte så konstigt att det inte krashar :mrgreen: :wink:

Ungefär som en xbox eller PS2:a dom är hyffsat stabila (dock har min PS2:a hängt sig vid ett par tillfällen :mad: )


SANT!! både min xbox och ps2 hänger sig. ps2an är på lagning nu för spelen hackar :shock:

min pc är stabilare än dem.

KelloG
2005-04-13, 08:03
Program finns det oxå till mac.
Office packetet lär vara bättre än Pc varianten tex.
Men vi sku väl snacka bilar här istället för datorer? :lol: