handdator

Visa fullständig version : Efter snack: Nordenträffen......



Foppa
2004-08-23, 07:36
som blev Sverigeträff...................................... ....













.................................................. som blev Stockholmsträff













som endast blev 4-5 bilar.............













Tycker att det är tråkigt att inte fler ansluter sig trots anmält intresse men, vad gör man? Det är väl bara att gilla läget.












Ett stort grattis till Johan W som vann Front Tech i Tullinge i Lördags och även till BADaniel som kom 3:a!!!! Och en eloge till Hobbe som vågade ansluta sig till träffen med sin Z4:a......


// Foppa

monks
2004-08-23, 09:43
Ett stort tack till er som har fixat träffen, uten er står ju Cooper Sweden still. :)

Foppa
2004-08-23, 11:08
Tyvärr så gör den ju det i alla fall, eftersom det var så dålig uppslutning....
men vi var i alla fall ett par tappra själar på plats, tack till "alla" er som kom!!


// Foppa

Jocke
2004-08-23, 11:36
Det är tråkigt när det blir så, jag skäms över att jag inte hade koll utan dubbelbokade...

Det var dock trevligt det lilla som jag han med i fredags kväll...

Vi får väl se Kinnekulle som en Sverigeträff istället :D
Ser ju ut att bli 8 ekipage... inget bangande nu!!!

Hobbe
2004-08-23, 11:57
Tack själv för arrangemanget !

Tyvärr är "klubbkänslan" inte den bästa med avseende på antalet "reggade" så jag fungerar gärna som utfyllnadsmaterial/komplementspelare tills vidare.

KPKalle
2004-08-23, 13:16
Hi! Just decided to register today although I've been lurking for a few months. I'm an Englishman living in Nynäshamn and own a BRG/W MC.

Sorry to hear the Nordenträff didn't have such a good turnout. For myself, I was at the Cotswolds Run in England on 15th August. About 160 MINIs were there. It was really something to see :D . Long lines of MINIs passing through little villages - the tourists were more interested in us than the scenery 8) .

Anyway when you arrange another meeting, as long as I'm free, I'll try to to come along too. Don't lose heart guys :wink:

As you might guess my spoken/written Swedish isn't so good, although I can understand ok. But I do have some trouble with the "chat" you often use in this forum!!

All the best!

Karl.

Hobbe
2004-08-23, 13:50
KPKalle,

See if you can get CooperSweden an invitation to future UK MINI meetings :wink:

KIT
2004-08-23, 16:25
Även jag får be så mycket om ursäkt...

...kände verkligen för det, men med egen firma blir det som det blir ibland.....bättre lycka nästa gång :P

Håkan
2004-08-23, 17:34
De vart kul iaf med bowling & minigolf å ret mycke åka ca 50 mil..
tack de samma!!

tobbe
2004-08-23, 18:54
Jag om nå'n skulle ju dykt upp efter allt tjat jag utsatt er på forumet för...jag som inte ens har fått min MINI än. Sorry! Ber så hemskt mycket om ursäkt. Jag såg programmet som såg mycket genomarbetat ut, eloge! Foppa och Martin, grymt bra jobb! Jag försökte iaf att se de få bilar som nu dök upp, jag som bor på ingarö (värmdö) och allt...Nästa gång jag säger att jag skall komma så gör jag det!!! :oops:

MNS
2004-08-23, 22:02
Tyvär så blev jag inte förvånad över anntalet bilar som dök upp men det är lätt att säga att man kommer och sen skiter i det, det blir ju lättare med en planering om man vet hur många som kommer och när det blir mindre så finns ju risken att dom få tappra som ställer upp missgynnas pga det.

Men men tack till alla som dök upp :)

MNS
2004-08-23, 22:05
Glömde nästan bort å gratta Johan å Daniel som fick varsin pokal när dom visade att man kan åka banbil snabbt rakt fram... hur många av dom övriga bilarna kör på under 1,35 i SS??? :wink:

MNS
2004-08-23, 22:08
Tack själv för arrangemanget !

Tyvärr är "klubbkänslan" inte den bästa med avseende på antalet "reggade" så jag fungerar gärna som utfyllnadsmaterial/komplementspelare tills vidare.

Hobbe du vet väll att du alltid kommer att va välkommen på träffarna oavsett hur många bilar vi blir.

Mannnn behöver ju inte äga en mini utan intresset räker ju för att följa med på träffarna och det gäller samtliga :!:

Foppa
2004-08-24, 07:00
MNS : Räcker det inte med 1st inlägg för att skriva det där ?
eller försöker du matcha Hobbe på INLÄGGSTOPPEN? :wink:

// Foppa

Hobbe
2004-08-24, 08:52
MNS : Räcker det inte med 1st inlägg för att skriva det där ?
eller försöker du matcha Hobbe på INLÄGGSTOPPEN? :wink:

// Foppa

Att hamna överst på den listan är inte så svårt nu för tiden :wink:

Foppa
2004-08-24, 09:19
Hobbe : Vad jag vet ligger du på en överlägsen 1:a plats !!

// Foppa

MNS
2004-08-24, 18:01
MNS : Räcker det inte med 1st inlägg för att skriva det där ?
eller försöker du matcha Hobbe på INLÄGGSTOPPEN? :wink:

// Foppa

Varför en sådan inläggs hysteri :?: :wink:
Det e ju inte svårare och förstå att den som leder, lr ligger 2:a har inget bättre för sig.... :roll: :P :D

Foppa
2004-08-25, 07:23
MNS : Du måste väl förstå att någon/några måste stå för aktiviteten här på forumet :wink:

// Foppa

BADaniel
2004-08-25, 07:52
MNS : Du måste väl förstå att någon/några måste stå för aktiviteten här på forumet :wink:

// Foppa

Och just nu står Foppa för all action... :D

Foppa
2004-08-25, 08:18
Ja någon måste ju ställa upp !!!??? :wink: :roll:
// Foppa

Håkan
2004-08-25, 17:58
jag väntar på gokart körning som inte vart av för att vi va så få :(
men de va trevlig ändå :P

MNS
2004-08-25, 18:22
jag väntar på gokart körning som inte vart av för att vi va så få :(
men de va trevlig ändå :P

Men den får vi väll försöka ta Någon gång i nästa vecka lr vad säger ni andra :?:

MNS
2004-08-25, 18:49
Hur går det med bilderna från träffen???