handdator

Visa fullständig version : Presentation av oss medlemmar



Foppa
2004-06-15, 10:38
Vi hade en sån här tråd i gamla forumet, så lika bra att ha en här också.

Peter Forsberg heter jag och är född 1977. Bor i Stockholmsförorten Stuvsta, Huddinge med min Sambo Jenny.

Valet av bil var det Jenny som stod för, då jag från början köpte den åt henne i födelsedagspresent. När det väl kommit till kritan, vill hon inte ha den. Så då blev jag den lyckliga ägaren istället.

December 2003 anlände MINI Cooper:n i mina händer.

Hade från början inga direkta planer på att modifiera den, mer än andra däck och fälgar. Men annat blev det när jag hittade den här emminenta sidan, då påbörjades mina modifieringsplaner.

Så nu i juni har det blivit en del moddar på MC:n. :lol:

Det börjades med att lacka breddar och lister samt montering av S-front. Strax efter det blev det ACE Monaco 215/35/7,5x18" däck och fälgar.
Nytt helsystem inhandlades också, Quicksilver Downpipe&Manifold och Quicksilver RacingX Exhaust. Tyckte att bilen var lite hög, så en uppsättning Eibachfjädrar monterades.

Efter det tog pengarna slut och ligger lågt med modifieringar för tillfället, men jag har lite planer på en Turbo-Conversion, Nytt Kjolpaket, Shortshifter, Sportstolar, Toning av rutorna och Svart Grill. Får se när det kommer, kanske kan det bli lite "pimpning" av MC:n också av typen Air Shocks :shock: :wink:

Det var lite om mig och bilen.

// FOppa