handdator

Visa fullständig version : Ny medlem "MisterEvil" presentation



MisterEvil
2019-06-15, 07:59
Hej alla Mini förare, forumsmedlemmar!
Detta är min första post på detta forum. Kör en Mini CooperS 07a sen en vecka tillbaks! Hamnade här på grund av att min bil inte hade någon svensk instruktionsbok och letade efter lite info om hur sakerna var tänkt att fungera på Mini!

Varför blev det en Mini denna gång? Jo jag tycker det är en snygg bil framför allt, men också det den representerar i form av att revoltera mot slätstrukenhetens gråa, tråkiga smet av "tjänstebilar" som Volvo, Volvo, Volvo, Audi,Audi,,,,,,,,,,,,,.
Sen att den är skitkul att köra och går som ett strykjärn gör ju att man varje gång får träningsvärk i skrattmusklerna efter en liten runda på småvägarna runt Växjö!
Tycker fortfarande att det är kul att skruva med bilar och ser nätet och bra märkesforum som en viktig resurs att införskaffa information.

MrCooper
2019-06-15, 22:18
Välkommen!
Har du hittat ”garaget” där du även kan presentera din bil?

mopack
2019-06-17, 08:34
Välkommen,

Ska du använda din bil på bana så kan vi rekomendera vår sommarträff som är på Ring Knutstorp i år. Hoppas vi ses där,

MisterEvil
2019-06-17, 16:05
Jag tackar!

Jo jag har hittat garaget, och en bild kommer att läggas upp! Jag ska bara...……….!
Nej det finns inga planer att köra på bana, men man är aldrig för gammal för att inte kunna ändra sig!

MisterEvil
2019-06-21, 07:37
Ooops,,, ett litet fel i min presentation smög sig in, en 2008a är det ju!
Då jag fortfarande inte är så insatt i märket så vet jag inte vad som är standard eller x-tra utr, och vad just "Cooper S" står för.
Men vår bil som vi kallar "Mini-Me" är 3dörrars, 170 å några till hästar, läder, ACC, glas-taklucka som går hela vägen ("snö-lucka"), navigator, färddator (härligt, totalt obegriplig funktion!), farthållare, och kanske det viktigaste, en cigarett tändare! Men borde det inte också då finnas en askkopp?

Wanchai
2019-06-25, 14:36
Jag hittar inte mitt garage?! Alltså här på forumet alltså... :rolleyes:

MisterEvil
2019-06-26, 14:50
Jag tror att det är forumets underavdelning "garage" som åsyftas. Som jag kan se det så går det inte att posta där som vanlig forummedlem. Man kan misstänka att man måste vara betalande medlem för att få posta där.
Lite synd tycker jag då märkesforum rent allmänt är på utdöende till förmån för ett blajjigt Facebook. (sist nu var det nordicaudi som la ner sitt forum)