handdator

Visa fullständig version : Sthlm/Öst: Julpub fredag 18 december



Hans-G
2015-12-04, 22:27
Pubträff fredag 18 december 2015 på Oliver Twist, Repslagargatan 9 (hörnet Sankt Paulsgatan). T-bana Slussen, uppgång Hökens Gata.

Det är ju mycket att stå i när julen står för dörren - men också anledningar att koppla av i julstressen med en (eller flera) öl och lite gott att tugga på...
Om du kan och vill dyka upp, gärna med respektive eller någon kompis, med början vid 18.30-tiden så får du gärna skriva ett inlägg så jag vet för hur många jag ska boka bord. Sista dag för anmälan 17 december.

Vi var ett fåtal som samlades på vår favorítpub förra året, men vi hade trevligt! Låt det bli fler i år, Välkomna!

Johan W
2015-12-15, 12:24
Ser tyvärr ut som att jag inte hinner, krockar med ett andra åtaganden :(

Hans-G
2015-12-15, 13:50
Ser tyvärr ut som att jag inte hinner, krockar med ett andra åtaganden :(
Johan! Du gav i alla fall ett livstecken ifrån dig - det första sen den här tråden skapades, tack för det!

Det var väl lite väl optimistiskt att folk skulle ha tid för samvaro dessa dagar. Än finns det hopp om att vi kan bli ett litet tight gäng på fredag!

Björn P
2015-12-16, 14:53
Det hade varit trevlig med MINI-mys så här innan jul, men inte jag heller får ihop det tidsmässigt. Have fun and cheers! :beerchug::beerchug::beerchug::beerchug::beerchug: :beerchug::beerchug::beerchug::beerchug::beerchug: :beerchug::beerchug::beerchug::beerchug::beerchug: :beerchug::beerchug::beerchug::beerchug::beerchug: :beerchug::beerchug::beerchug::beerchug::beerchug: :beerchug::beerchug::beerchug::beerchug::beerchug: :beerchug::beerchug::beerchug::beerchug:

Hans-G
2015-12-17, 12:58
Om inte några plötsligt får för sig att vara sociala så får jag väl ge upp försöket till julpubssamling. Men man vet aldrig, kanske optimisten i mig lever upp frampå nyåret...

God Jul på er!

joho45
2015-12-17, 14:01
Julbord med jobbet då.