handdator

Visa fullständig version : Stockholm Evening Run Vaxholm 15/7 kl 18:00



Fredrik
2015-07-08, 07:05
Sommaren har tagit en paus för närvarande men inte NMCS. Jag plockar upp bollen som passats av Hans-G som nu är på semester.
Som en liten aptitretare inför Arlandaeventet kör vi en kvällstur till Vaxholm onsdagen den 15/7. Vi samlas 18:00 utanför MINI/ Bavaria på Gårdsvägen i Solna, och ca 18:15 startar vi upp och kör i samlad trupp i riktning mot Vaxholm via Bogesundsvägen. Vi intar någon lämplig restaurang för ett närande kvällsmål men för att jag ska veta om jag behöver förboka skriv en rad i tråden.
Notera att vi kör även om det skulle regna, lite regn tar inte bort den sanna glädjen att köra sin MINI :D

Väl mött för en tur i glada MINIsters lag :steering:

Deltagare:
- Fredrik
- Jennifer
- Daniel
- Deeman
- Pierre M
- Feed Me
- TeamFactory
- Hans-G

Fräsen
2015-07-08, 20:43
Härligt intiativ!

Ha ha är ju Själva F... att jag lyckas missa alla event i år;( Men snart är det ju en ny sommar med nya rejs...

-D

Fredrik
2015-07-09, 17:42
De har god italiensk glass på hörnan vid Vaxholms hotell, det kanske kan locka någon :lick: :D

Fredrik
2015-07-09, 20:11
De första deltagarna har trillat in via Messenger: Daniel från MINI och Jennifer som tog så härliga bilder när vi körde Södertörnsturen i våras har skaffat sig MINI så nu är vi i alle fall tre MINIs på gridden 8)

Deeman uttryckte sin förtjusning så han åker upp på listan med ett litet diskret ? efter sig ;)

Fredrik
2015-07-09, 21:16
Via Messenger fick jag även besked från Pierre M samt Erik Jirhall om förmodat deltagande, så båda dessa herrar åker upp på listan de med.
Snart är listan kanske längre än Marjasin :D

Fredrik
2015-07-10, 06:29
Ingela (a.k.a TeamFactory) med make dyker upp på onsdag och kör med oss :steering:

Fredrik
2015-07-12, 19:07
Hallå alla MINIster, det finns plats för fler MINIs och MINIster nu på onsdag 15/5. Överraska din närmaste eller dig själv med ett deltagande :D

Hans-G
2015-07-13, 21:52
På grund av lite strul i planeringen för min semesterresa har jag stuvat om lite och är därmed fortfarande hemma. Och då, när chansen finns, tackar jag inte nej till en Vaxholmstur. Så väl mött på onsdag!

Fredrik
2015-07-14, 05:00
Vad roligt Hans-G (inte strulet men att du kommer med oss) :happy:
Herrn är nu med på den eminenta deltagarlistan 8)

Fredrik
2015-07-15, 11:37
Snart dags, några futtiga timmar kvar bara :steering: 8)

KIT
2015-07-15, 21:55
Kommer!

Fredrik
2015-07-16, 06:59
Gunnar, vid tiotiden var de flesta nästan hemma redan ;)

Här ett litet gruppfoto när vi anlänt till vår sedvanliga uppställningsplats. Malin från Bavaria åkte med oss och det var hon som brände av bilden, tack Malin :happy:
Åtta MINIs på gridden och en Porsche, en härlig kväll i glada MINIsters gäng på Restaurang Hamnkrogen med efterföljande tokgrym glass på hörnet vid Vaxholms Hotell samt inget regn borgade för en riktigt trevlig afton med många skratt :D

13057