handdator

Visa fullständig version : Stockholm/Öst: Kvällstur till Vaxholm 16 juni



Hans-G
2015-06-09, 18:32
Det har inte rört sig särskilt mycket i klubben sen i våras - alla verkar vänta med spänd förväntan på Arlanda-träffen i augusti...

Men nu bär det av för oss i Stockholmstrakten med omnejd.

Vi tar en tur till trevliga Vaxholm tisdagen den 16 juni 2015!

Vi ses vid MINI/Bavaria i Solna 18.00 och drar iväg ungefär en kvart senare. Bogesundsrundan ingår i paketet och vi käkar en bit och kanske äter glass innan vi drar hem igen.

Hoppas att några kan komma, trots det korta varslet. Välkomna!


En stund efteråt fick jag idén att erbjuda MINIster som kommer norrifrån att ansluta på MAX parkering vid Arninge-anläggningen för att vinna lite tid. Satsa på 18.30-tiden där och ring mig gärna om ni vill utnyttja möjligheten. 070 569 10 70 är mitt nummer.

Hans-G
2015-06-12, 21:20
Det verkar som att jag tvingas ompröva min syn på era behov av att träffas. Just idag, när vi haft rekordvarmt i Stockholm, är det iskallt i den här forumtråden. INGET inlägg hittills och ännu mindre någon intresseanmälan...Vaxholm verkar inte locka alls. Eller är ni bara trögstartade?

Idag tänkte jag låta er lockas av Hamnkrogens meny, som finns i den här länken: http://hamnkrogenvaxholm.com/wp-content/uploads/2014/12/A-la-carte-meny.pdf, (Den är klickbar här, men gick inte att "bädda in".) Där finns alternativ för små aptiter och stora, till hyfsade priser. Titta på ā lā cartemenyn (den kan vara svårladdad, så flera försök kan krävas) och känn efter om lite god mat och en god dos körning ändå skulle sitta rätt bra.

Det är bara några dagar kvar att reagera. Sen kan den här kvällen bli allvar. Kom igen!

ANMÄLNINGSLISTA:
Heken
Hans-G

Heken
2015-06-13, 23:25
Jag är nog med! Bara jag hinner hem till Copa America. Argentina-Uruguay spelar på tisdag.

Hans-G
2015-06-14, 14:04
Jag är nog med! Bara jag hinner hem till Copa America. Argentina-Uruguay spelar på tisdag.
Trevligt, Heken!

Men med bara tre deltagare hittills anmälda - Fredrik har sagt att han kommer med - är det kanske inte så stor idé att genomföra detta. Men jag har is i magen och avvaktar. Ni andra har söndag och måndag på er. På måndag kväll 22.00 ger jag besked.

Fräsen
2015-06-14, 19:03
Hallå!

Givetvis så lyckas det sammanfalla med en kickoff med jobbet ;( Har ju lyckats missa alla trevliga event i sommar ....Men bra initiativ Hans-G

Hans-G
2015-06-14, 19:58
Hallå!

Givetvis så lyckas det sammanfalla med en kickoff med jobbet ;( Har ju lyckats missa alla trevliga event i sommar ....Men bra initiativ Hans-G
Sorry Fräsen! Det verkar ha gått troll i våra events och dina möjligheter att vara med.
Snart är det semesterresa på gång för min del, så nästa möjlighet ordnad av mig blir nog inte förrän i slutet på sommarn. Men nån annan kan ju fixa nåt, om man känner för det... :)

Hans-G
2015-06-15, 20:00
Inställt i brist på intresse.

Trevlig sommar allesammans!

Muskelmuschen
2015-06-15, 20:47
Synd!


Skickat från min iPhone med Tapatalk

Hans-G
2015-06-15, 21:05
Synd!

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Tack för din medkänsla! Det är första gången jag tvingas ställa in, så det känns trist!

Jag har faktiskt tänkt tanken att komma till er träff på torsdag, men nu har jag blivit varse att min systerdotters man fyller år den dan, så turen får bli lite kortare; Eskilstuna, min gamla hemstad, nämligen. Men jag hotar att dyka upp i Götet senare i sommar/höst!

Hoppas ni får trevligt på torsdag och under fortsättningen av sommarn!

Muskelmuschen
2015-06-15, 21:18
Det låter inte som ett hot, ju mer desto trevligare! Götelaborg är öppet för alla goa gubbar!

Tack detsamma!


Skickat från min iPhone med Tapatalk

Fräsen
2015-06-16, 05:57
God morgon!

Oj vad synd ... Känns som GBG starkt går framåt när det gäller aktivitet i Miniklubben;) Och sthlm falnar.... stort tack till Hans-G för att vara en drivande kraft.
-D

Fredrik
2015-06-16, 08:51
Det jobbas för fullt bakom kulisserna inför Arlanda Test Track 1/8 varför jag personligen inte har haft tid att dra ihop något, men jag plockar upp Hans-G's stafettpinne då han inom kort far på semester och ser till att sy ihop något. Räkna med en kvällstur till Vaxholm ungefär i mitten av juli men jag återkommer i ny tråd i ämnet i början på juli.
Om någon annan MINIst vill köra på och dra igång något är det givetvis bara att...köra på :steering: