handdator

Visa fullständig version : Eftersnack: Classic Spring Run Södertörn 26/4



Fredrik
2015-04-26, 20:42
Tack till Hans-G för härligt träffinitiativ och till alla som kom. Alltid skoj att träffa sina gamla MINIvänner men också förbenat trevligt att möta MINIster som begår MINIträffpremiär, ingen nämnd ingen glömd!

14 MINIs blev det totalt på Lövhagens parkering, och Ola kom med sin splitt nya F56 JCW, den första som levererats till kund i Sverige.
Vädergudarna var på sitt nådigaste humör och alla satt ute i trädgården och njöt av allehanda tilltugg.

Här nedan ett litet enkelt bildsvep över bilarna. Beklagar om inte alla syns så bra, men vi har kanske kompletterande bilder som någon MINIst sitter eller ligger på (nudge-nudge, wink-wink, say no more say no more) ;)

128601285912858128571285612855

Fredrik
2015-04-26, 20:46
Ös på med bilder och intryck, the more the merrier :happy:

Hans-G
2015-04-26, 21:57
Jag skulle behöva en kamera som tar bilder medan man ännu har den i fickan. Finns såna? :ide:

Hur som helst ett stort tack till alla er som mötte upp. Jätteroligt att möta så många nya MINIster (med sympatisörer) som denna dag. Att det fanns fanatiska fans så långt ner i åldrarna är fantastiskt!

Olas nyförvärv glänste vackert. Kommer att tänka på en viss mellolåt med Nanne Grönvall i sammanhanget (ledtråd: jag blir så...) :D

Körhastigheten gav sig mestadels själv på grund av med- (eller kanske mot-) trafikanter men det blev rätt bra ändå, tror jag. :cop:

På återkörande, f'låt, -seende! :steering:

Fräsen
2015-04-27, 06:10
Hej!

Mer bilder ,,,, Tycker så synd om mig som fick kratta löv istället ;( för att åka med i detta fantastiska gäng!

Fredrik
2015-04-29, 10:15
Några bilder till:

128801287912878128771287612875

Björn P
2015-04-29, 10:25
Tack för en skön dag med detta härliga vuxendagis. Som föredetting kan jag konstatera god återväxt samt att alla gamla ansikten fortfarande är lika glada (fast lite äldre :)).

I utbyte mot att Gustav2k visade mig hur ett handbromskast inte ska gå till så gav jag tillsammans med Börnstedt och KIT en liten kurs i Västgötska. Nu är det tentadags, Gustav, fyll i följande meningar:

Jag har gjort det här, ... ... .
Jag ska göra det här, ... ... .
Jag var där borta, ... ... .

Gustav2000
2015-05-05, 17:47
Tack för en skön dag med detta härliga vuxendagis. Som föredetting kan jag konstatera god återväxt samt att alla gamla ansikten fortfarande är lika glada (fast lite äldre :)).

I utbyte mot att Gustav2k visade mig hur ett handbromskast inte ska gå till så gav jag tillsammans med Börnstedt och KIT en liten kurs i Västgötska. Nu är det tentadags, Gustav, fyll i följande meningar:

Jag har gjort det här, ... ... .
Jag ska göra det här, ... ... .
Jag var där borta, ... ... .

Jag har gjort det här, har jag.
Jag ska göra det här, ska jag.
Jag var där borta, borta.
;)

Björn P
2015-05-05, 21:03
Jag har gjort det här, har jag.
Jag ska göra det här, ska jag.
Jag var där borta, borta.
;)

Ha ha!

2 av 3 - du är härmed en västgöte, är du! :)