handdator

Visa fullständig version : När öppnar min i segelstorp?



Fräsen
2015-04-18, 13:50
Någon som vet datum för invigning??

Minid
2015-04-18, 16:38
Jag vet att någon besitter info om detta, tror Info kommer snart ;)

Hans-G
2015-04-18, 19:03
Det är full fart på byggandet invid BMW i Segeltorp av MINIs black box och meningen är att det ska vara klart för öppning i juli. Som ni säkert sett har Fredrik informerat om att någon form av jippo ska ingå i programmet för Track Day Arlanda. Det är i detta tidiga läge dagen före 31 juli. Vi och Erik Börnstedt, som håller i MINI-satsningen i Segeltorp, håller tummarna. (Själv är jag med största sannolikhet i södra Europa på semester när detta sker.)

Fredrik
2015-04-18, 19:15
Fick info från Bilia Group Segeltorps MINIansvarige himself, vår vän Erik Börnstedt: MINI Black Box i Segeltorp är nyckelfärdigt i början av juli.
Om slutbesiktningen går vägen öppnar de kort därefter (exakt datum ej fastställt ännu). Dagen före sommarens stora MINIbegivenhet den 1/8 på Arlanda Test Track kör vi en meet & greet i MINI Black Box, alltså fredagen den 31/7, med start på eftermiddagen. Det kan hända att allt inte är 100% klart, men Erik tyckte vi skulle köra ändå vilket vi gör.
Återkommer med mer info om exakt öppningsdatum längre fram.

Erik Börnstedt
2015-04-20, 07:30
Som grabbarna säger, så är det "up and running" början av Juli. (Så länge allt går som det skall)

Vi kommer dock öppna som vanligt då, men planerar någon större aktivitet i slutet av Augusti.

Man kan redan idag köpa/beställa sin MINI via mig, men väntar man på blackboxen får man vänta lite till :)

Skall bli kul att få visa upp stället, mer närmare när ni kommer 1/8, innan Track-eventet.

Välkomna!

mannenbrus
2015-06-26, 08:42
16/7........

Fräsen
2015-06-26, 09:07
Vad kul att det öppnar redan 16/7 !!

-D