handdator

Visa fullständig version : Medlemskap



Raketen67
2015-03-04, 07:00
Hej! Det börjar bli dags för mig att förnya mitt medlemskap. Hur gör jag det på enklaste sätt?

Fredrik
2015-03-04, 19:37
Hej! Det börjar bli dags för mig att förnya mitt medlemskap. Hur gör jag det på enklaste sätt?

Per, det smidigaste är om du använder dig av Paypal. Allt går då per automatik i systemet.

Hagatorpet
2015-03-04, 21:49
Om inte jag har helt fel så kommer väl en påminnelse när det är dax

Raketen67
2015-03-05, 06:43
Jo då, jag har fått en avisering om att mitt medlemskap snart går ut. Men jag hittar ingenstans på sidan om hur jag förnyar det eller vilket kontonummer som ska användas. Kanske vore en ide att ha en knapp på startsidan typ "bli medlem" så att även blivande medlemmar snabbt hittade och gick med i klubben. Där kunde det även finnas instruktioner för hur man förnyar sitt gamla medlemskap.

Hagatorpet
2015-03-05, 07:41
Jo då, jag har fått en avisering om att mitt medlemskap snart går ut. Men jag hittar ingenstans på sidan om hur jag förnyar det eller vilket kontonummer som ska användas. Kanske vore en ide att ha en knapp på startsidan typ "bli medlem" så att även blivande medlemmar snabbt hittade och gick med i klubben. Där kunde det även finnas instruktioner för hur man förnyar sitt gamla medlemskap.

Bra ide...

Fräsen
2015-03-05, 09:31
Hej!

Kan man betala med internetbanken med??

Hans-G
2015-03-05, 09:35
Under Forumfliken och Allmänt finns högt upp något som heter Allmänt meddelande: Betalande Medlem. Lite svårnått är det men där finns alla anvisningar. Lycka till!

Fredrik
2015-03-07, 06:43
Vi tar upp detta itill diskussion i styrelsen och kollar med vår IT-guru Ola om vi kan få upp något tydligare så det blir lättare att hitta infon hur man gör.
Vi återkommer i ärendet.

Luc!fear
2015-03-12, 09:14
Önskar Swish som betalnings alternativ ...

Skickat från min Samsung Note Edge