handdator

Visa fullständig version : Afternoon tea med MINI 30 oktober !



Urban Mini
2014-10-05, 22:54
Varmt välkomna till en trevlig dag i Trollhättan tillsammans med MINI. Det finns även en speciell liten inbjudan på kvällen till er som har intresse av lite festligheter efter en hel dags MINI-prat.


12521

Hobbe
2014-10-07, 19:22
Vilken kul idé! Alla anglofilers dröm. - tea and scones.
Hoppas att många kommer dit.

eke
2014-10-10, 15:09
Lite dum tid men kan kanske komma loss. Kommer de ha någon bra kampanj på sina bilar också?

Urban Mini
2014-10-10, 16:59
Lite dum tid men kan kanske komma loss. Kommer de ha någon bra kampanj på sina bilar också?

Garanterat. Är det någon särskild du kollat in?

eke
2014-10-12, 09:54
Garanterat. Är det någon särskild du kollat in?

Näe, inte fått hem nyaste kärleken ännu så jag vet inte hur mycket plats hon behöver (dvs. hur stor bil jag behöver)… Men det finns en liten förhoppning om att hon kan anlända innan detta datum.

Men gissningsvis behöver jag komma upp i storlek som Clubman eller Countryman/Paceman. Får flirta med Noel och se om jag kan få provpacka i hans bil, eller varför inte försöka lura Hagatorpet till den stora fina staden (eller låna en större bil och åka hem till honom).

MrCooper
2014-10-12, 10:19
Näe, inte fått hem nyaste kärleken ännu så jag vet inte hur mycket plats hon behöver (dvs. hur stor bil jag behöver)… Men det finns en liten förhoppning om att hon kan anlända innan detta datum.

Men gissningsvis behöver jag komma upp i storlek som Clubman eller Countryman/Paceman. Får flirta med Noel och se om jag kan få provpacka i hans bil, eller varför inte försöka lura Hagatorpet till den stora fina staden (eller låna en större bil och åka hem till honom).

Nu blir man nyfiken. :)
Säg bara till när du vill provpacka så löser vi det.
Går även bra att provköra så du vet hur en Clubman känns.

Hagatorpet
2014-10-12, 12:36
säger som Noel.. bara att hojta till :-)

Deeman
2014-10-17, 08:28
Hade självklart kommit om jag bara haft lite närmre och det vart en helgdag!
Ha så trevligt

Urban Mini
2014-10-17, 10:46
Hade självklart kommit om jag bara haft lite närmre och det vart en helgdag!
Ha så trevligt

Det är en heldag. Det bjuds till fest sedan på kvällen med :D Show med Jessika Andersson och lite barhäng och party.