handdator

Visa fullständig version : MINI / BMW sponsrar Barncancerfonden - ut och provkör!



Fredrik
2014-10-02, 08:43
MINI / BMW sponsrar Barncancerfonden. Detta går till som så att för varje person som provkör en ny eller begagnad MINI (eller BMW) skänker de 100 kr per personnr. BMW kan dessvärre inte skänka mer p.p. även om man provkör tre bilar utan det är fastställt till 100 kr per person oavsett hur många bilar man kör. Detta ska gälla hos samtliga BMW / MINI ÅF.
Jag hade först tänkt anordna ett litet provkörningsrace under en veckas tid och utmana Sveriges MINIster på att provköra flera MINIs (eller BMW om man nu är lagd åt det hållet *host*Måns* ) men det föll lite i och med regelverket.

Jag uppmanar er dock att ta med fruar/män/flickvänner/pojkvänner/kompisar/helvetespäron (svärföräldrar) för att provköra varsin bil och för att på så sätt öka på bidragsgivandet till Barncancerfonden. Detta gör ju att du får uppleva ytterligare en dimension med din provtur, nämligen känslan att hjälpa några som har det riktigt svårt. Många bäckar små blir förr eller senare till en å som blir till en flod som blir till en fors. Tillsammans kan vi hjälpa till!

Deeman
2014-10-03, 06:15
Japp ut å provkör! Det gör skillnad!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Minid
2014-10-03, 23:02
Låter som en grym ide!

Fredrik
2014-10-04, 11:00
Pushar lite extra för detta, istället för att tvätta/titta på tipsextra/klippa gräset/städa - åk och provkör :steering:

Hagatorpet
2014-10-04, 17:03
Hur länge pågår detta?
Har slutat klippa gräset här på Hagatorpet nu,
någon var och lånade min gräsklippare i natt....

Fredrik
2014-10-06, 08:10
Kampanjen pågår till den 16 november Owe, gott om tid att peta in provkörningen 8)

Nina
2014-10-11, 19:07
Vilket bra initiativ! :D