handdator

Visa fullständig version : Dagens eBay-tips



Fredrik
2014-08-06, 16:26
Jag har sedan en tid tillbaka varit grymt sugen på någon form av klassisk Mini-merchandise att ha i garaget för att knyta an till "the heritage" (oavsett vad vissa säger och tycker). Fann denna nytillverkade plåtskylt på eBay och nu återstår bara att planera in vart den ska hänga i garaget mellan MINI Challenge-tavlorna och Challenge-stripsen, posters, MINI Challenge-flaggan m.m.:D

12387

Mange249
2014-08-06, 19:55
Bild på garaget:)

Fredrik
2014-08-06, 20:11
Bild på garaget:)

Haha, nja, det är lite ostädat för närvarande :soffa:

MrCooper
2014-08-06, 21:07
Bild på garaget:)

+1 på den. :)

Fredrik
2014-08-07, 07:18
+1 på den. :)

Uschiamej som Janne Långben hade sagt, det innebär att jag måste städa garaget :blink:
Återkommer med bilder när så skett :)

Hagatorpet
2014-08-07, 22:36
Uschiamej som Janne Långben hade sagt, det innebär att jag måste städa garaget :blink:
Återkommer med bilder när så skett :)
när du vet hur man gör Fredrik, kan du komma hit och hjälpa mig med mitt....

Fredrik
2014-08-08, 07:34
när du vet hur man gör Fredrik, kan du komma hit och hjälpa mig med mitt....

Absolut Owe, men bara om vi följer min strikta arbetsprocedur vid garagestädning: jobba fem minuter, rast en timme, jobba fem minuter, rast en timme osv.
Det tar lite längre tid men blir ju trevligare :)

Urban Mini
2014-08-08, 07:37
när du vet hur man gör Fredrik, kan du komma hit och hjälpa mig med mitt....


Absolut Owe, men bara om vi följer min strikta arbetsprocedur vid garagestädning: jobba fem minuter, rast en timme, jobba fem minuter, rast en timme osv.
Det tar lite längre tid men blir ju trevligare :)

Jag brukar alltid hitta massa sidospår att pilla med under sådana tillfällen :D Det har en förmåga att ploppa upp saker man inte visste att man har ;)

Fredrik
2014-08-08, 07:39
Jag brukar alltid hitta massa sidospår att pilla med under sådana tillfällen :D Det har en förmåga att ploppa upp saker man inte visste att man har ;)

Haha, trodde det bara var jag som var stickspårskunnig men det finns tydligen fler kunniga därute :D ;)

Hagatorpet
2014-08-08, 09:08
Har fått erbjudande av Noel om hjälp...
problemet var att jag tror han ville ställa dit en Conteiner och slänga allt.... :(

Fredrik
2014-08-09, 06:42
Har fått erbjudande av Noel om hjälp...
problemet var att jag tror han ville ställa dit en Conteiner och slänga allt.... :(

Du har kanske större garage än mig Owe - blev tre vändor till kretsloppscentralen igår med den civila Volvon.
Det innebär att jag snart är redo för att ta några bilder!

Urban Mini
2014-08-09, 09:42
Jag fullkomligt älskar hur våra trådar spårar ur och byter ämne :D En köpt skylt på Ebay blir till en historia om storleken på Owes garage och hur mycket skit det ryms däri. Ha ha

Fredrik
2014-08-09, 10:03
Jag fullkomligt älskar hur våra trådar spårar ur och byter ämne :D En köpt skylt på Ebay blir till en historia om storleken på Owes garage och hur mycket skit det ryms däri. Ha ha

Min städning av garaget har lett till att jag måste införskaffa cykelkrokar att hänga upp för bättre framkomlighet.
Om någon begagnar sig av dylik tingest och är nöjd med kvalituttan tipsa gärna om vad man kan hitta den. Jag har några leads men kan vara bra med input så man inte köper något skräp.

MrCooper
2014-08-10, 10:16
Min städning av garaget har lett till att jag måste införskaffa cykelkrokar att hänga upp för bättre framkomlighet.
Om någon begagnar sig av dylik tingest och är nöjd med kvalituttan tipsa gärna om vad man kan hitta den. Jag har några leads men kan vara bra med input så man inte köper något skräp.

+1 på den. Hade också behövt hänga upp cyklar.

Hagatorpet
2014-08-10, 20:08
har byggt en egen liten bod för cyklarna... eländigt att man inte får in dom i garaget, och boden är för liten för att få in mopederna med... :mad:

Fredrik
2014-08-11, 07:18
Bygg en till bod alt Attefallshus - då får du tillgång till 25 friska kvadratmeter att härbärgera en massa bråte :D

Fredrik
2014-08-21, 10:00
En liten diskret bild från delar av mitt MINIpimpade garage med bostadsinnehavaren på plats.

12417

Urban Mini
2014-08-21, 11:56
En liten diskret bild från delar av mitt MINIpimpade garage med bostadsinnehavaren på plats.

12417

Ett riktigt entusiastgarage :D Snyggt!

MrCooper
2014-08-21, 13:10
En liten diskret bild från delar av mitt MINIpimpade garage med bostadsinnehavaren på plats.

12417

Ah, nu blev jag också sugen på att fixa i mitt garage.
Owe kanske kan hjälpa mig?? :p