handdator

Visa fullständig version : Nya MINI Tröjor (Union jack MINI) endast 125 kr ett fåtal kvar!



Urban Mini
2014-07-31, 12:21
Hej på er!
Jag fick ju som bekant ett antal tröjor till Sverigeträffen och har ett fåtal kvar. Jag har haft dessa i bilen ett tag nu och tänkte om det är någon som vill ha extra tröjor till bekanta eller sig själv till ett bra pris. Jag listar antalet jag har kvar nedan och så är det först till kvarn som gäller.

Hur tröjan ser ut hittar ni >>HÄR<< (http://shop.bmwgroup.com/T-Shirts/Men-s-MINI-Britcar-T-Shirt-psc-200000540-YSSgMkx_uA4AAAEwmRB5ztFR-MINIDE-WFS-en_EU-EUR.html?SearchPageableID=YSSgMkx_uA4AAAEwmRB5ztFR _name_ASC_ProductPaging&PageableNr=0.00&FromBrowseContext=ProductOverview)

Ordinarie pris är 26€ och jag tänkte om vi kan få 125 kr st in i klubbkassan plus frakten på 69 kr oavsett antal. Köper ni tre åt gången eller fler så kan klubben bjuda på frakten om så önskas.

Antal som finns kvar:

Man Small x 2
Man Medium x 12
Man Large x 5
Man X large x 3

Dam Large x 3
Dam X large x4

Kom igen nu och sponsra klubben lite så vi kan bjussa på fika och liknande vid kommande småträffar.

SKICKA ETT PM MED VAD DU ÖNSKAR SÅ BEKRÄFTAR JAG. INBETALNINGSKORT LIGGER I FÖRSÄNDELSEN!!

Till er som skall komma på träffen i Stockholm den 5/8 så kan jag leverera T-tröjorna direkt. Samma gäller träffen den 6/8 i Göteborg.


// Urban

Urban Mini
2014-07-31, 12:22
Betalande medlemmar går in under medlemsrabatter för att köpa sitt exemplar av tröjan ;)