handdator

Visa fullständig version : Sverigeträff 2014 Trollhättan / Vårgårda!



Urban Mini
2014-07-10, 20:32
Här diskuterar vi och tjötar om allt som händer under Sverigeträffen, för enkelhetens skull så hänvisas bilder till en särskild tråd som ligger HÄR (http://www.miniclub.se/showthread.php?t=13065) Lättare för de stackare som inte kan närvara att scrolla igenom :D

NU KÖR VI!!!

Deeman
2014-07-11, 09:14
Gooooooooooooomorgon Trollhättan!!!

Solen skiner, frukosten intas på Hotell Swania å allt pekar åt en grym dag!

(Tjuvstartar med ett inlägg även här hahahaha)

Hobbe
2014-07-11, 09:19
Startar upp mot Trollhätten om 60 minuter.
Vi får se om det går att köra ikapp streetracern Fredrik.

Scitz0
2014-07-11, 11:49
Snart börjar färden från södra Skåne.

Skickat från min HTC One via Tapatalk

Ace
2014-07-11, 13:01
Kanske genskjuter Skitz0 i Göteborg då? När beräknas ni vara i Göteborg?

Deeman
2014-07-13, 11:13
Vilken grymt lyckad träff!!!
Stort tack till ALLA inblandade!
Se till nu att fylla bildtråden med bilder så alla som inte var där ser vad dom missade och självklart hänger med nästa gång det blir en träff stor eller liten!

Hasta la vista Trollhättan!http://img.tapatalk.com/d/14/07/13/ypyva7yp.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk

Hobbe
2014-07-13, 11:28
Ett stort tack till samtliga, men först och främst till Urban.
A job well done.

Höjdpunkten i Trollhättans historia.

Scarved
2014-07-13, 15:16
Vill också passa på att tacka för en helt fantastisk helg! Har verkligen haft hur kul som helst. Synd att man inte kunde vara med på fredagen. Men det ska jag vara nästa år. Håller tummarna för att vi kör en liknande träff då!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ace
2014-07-13, 15:38
Ett stort tack till samtliga, men först och främst till Urban.
A job well done.

Höjdpunkten i Trollhättans historia.

Instämmer med Hobbe som även han skall ha ett stort tack för väl genomförd konbanekörning. Det var kul att få åka BMW också.

eke
2014-07-13, 17:45
Ett stort tack till samtliga, men först och främst till Urban.
A job well done.

Höjdpunkten i Trollhättans historia.

Kan inte annat än instämma i ovationerna till samtliga arrangörer (Hobbe inräknad). Tack för att ni ordnade en fantastisk helg för oss!

MaryJay
2014-07-13, 20:40
Tack för en perfekt helg och träff! Härliga människor, fint väder och lyckat arrangemang i Trollhättan! Jag och Mattias är grymt nöjda och tacksamma för att vår enda lediga helg i sommar blev så grymt bra! Urban, ditt driv och engagemang behövs i klubben. Vilken träff du fixat!

pmansson
2014-07-13, 21:12
Än en gång - grymt ordnat Urban. Vad vore väl en bättre kommentar än "The Trollhättan Job" ;)
...och en eloge till Hobbe som tar sig t o r Stockholm för att ordna med konbanan?
Man bugar !

Luc!fear
2014-07-14, 06:27
Jag & Anna tackar också alla inblandade för en trevlig helg. Även kul att få träffa både nya & gamla vänner med gemensamt intresse. Ända "problemet" med träffen är väl att det blir svårt att "matcha" för dem som tar på sig gällande uppgift kommande år... På återseende kära MINIstrar.

Hans-G
2014-07-15, 21:04
Dataproblem under min Europa-resa gör att jag först nu kunnat skriva i forumet.

Viken himla grym träff det blev - och ett härligt nytt rekord i antal deltagare för en NMCS-träff.
Stort tack till er som höll i trådarna och er som kom! Givet är att ge en hel sky med guldstjärnor till Urban - stjärnor som han kan sitta och gôtta dig åt från ditt vattentorn... :D /

Och jag håller med Dan (Luc!fear) om att det blir en tung uppgift att ordna uppföljare. 2015 blir det förhoppningsvis MINI United igen och då kanske vi inte ska ta i för mycket när det gäller en Sverige-träff.

Glad fortsättning på sommaren allihopa!

Fredrik
2014-07-15, 21:16
Nu är det några dagar efter Urbans fantastiska komposition av följande ingredienser:
- grundligt och välplanerat från ankomst till avresa
- störtsköna MINIster - tillsammans är vi verkligen grymma tycker jag, en mängd personligheter och alla är ta mig fasen fantastiska att hänga med.
- en väl genomförd konbana med hjälp av mannen som kan konsten att organisera race eller konbana - klubbens store anglofil Hobbe ( :mrgreen: ).
- mycket tid för social samvaro - man lär känna fler härliga MINIster och träffar en del människor som blir vänner för livet - det är en mycket viktig ingrediens i NMCS anser jag, kanske viktigare än mycket körning.

Det enda negativa: det är ungefär ett år till nästa samling av hela Sveriges MINIster :titanic:

Ett stort tack Urban för all tid du lagt ner för att sy ihop allt, och tack till er alla som kom och gjorde denna sommarträff till den i mitt tycke bästa hittills i NMCS historia.

Urban Mini
2014-07-15, 21:33
Jag är inte helt oberörd av alla fina kommentarer det värmer mig till tårar. Hela mitt mål med detta event var att göra så att alla fick en dag som passade dem, oavsett om du tänkt köra bana eller bara umgås. Jag kommer definitivt att vara kvar både som MINI-ägare och en entusiast i klubben, tänk att ett bilmärke, en materiel pryl kan sammanföra alla dessa underbara människor! Det blir fler events framöver och jag kommer försöka göra det minst lika bra nästa gång oavsett hur många som kommer. De som kommer skall vara nöjda och glada när dagen/helgen är slut :D

Tusen tack!