handdator

Visa fullständig version : Bildmaterial till MINI Sveriges Instagram och Facebook sida



Scitz0
2014-01-20, 14:23
Fick en förfrågan från Pontus Haag som jobbar på konsultbasis med MINI Sveriges Instagram och Facebook sida.
Han vill gärna ta del av era bilder från våra träffar.
Så ni som ligger på material som ni vill publicera får gärna göra så genom att maila bilder till pontus.haag@progresspr.se


Hej,
Pontus Haag heter jag och arbetar för MINI Sverige. Jag jobbar med MINIs Instagram och Facebook sida. Vi vill gärna ha in bra bildmaterial för att få mer användargenererat material i våra digitala kanaler. Har ni bra bilder från era träffar eller andra bra bilder så publicerar vi gärna er på instagram eller Facebook. Skicka gärna bilderna tillpontus.haag@progresspr.se. Hade varit kul med bildmaterial från er.

Jag arbetar på konsultbasis åt MINI Sverige. Mvh Pontus

Tess
2014-01-20, 14:51
Antar att detta är löpande ifall man vill visa bilder lite längre fram? Min bil är ett stort work in progress än. :P

Minid
2014-01-20, 15:40
Ska vi märka korten med miniclub så att klubben får lite större genomslag på nätet också?

Urban Mini
2014-01-20, 17:33
Ska vi märka korten med miniclub så att klubben får lite större genomslag på nätet också?

Det tycker jag.

Urban Mini
2014-01-20, 17:35
Fick en förfrågan från Pontus Haag som jobbar på konsultbasis med MINI Sveriges Instagram och Facebook sida.
Han vill gärna ta del av era bilder från våra träffar.
Så ni som ligger på material som ni vill publicera får gärna göra så genom att maila bilder till pontus.haag@progresspr.se

Vi som har Instagram kan ju annars #minisverige så släpper vi inte ifrån oss materialet och får även en koppling från #minisverige till vårt eget konto.

Minid
2014-01-20, 17:39
Vi som har Instagram kan ju annars #minisverige så släpper vi inte ifrån oss materialet och får även en koppling från #minisverige till vårt eget konto.

Gillar!

Scitz0
2014-01-20, 18:55
Jag antar att det är löpande ja och vill man vattenmärka bilder med reklam till detta forum är det ingen dum ide alls.
Urbans förslag fungerar nog utmärkt det också... tror mest de vill ha lite action i sina kanaler med trevliga bilder.
Men maila och kolla med Pontus annars för att höra vad hans syn/syfte på det hela är.

MrCooper
2014-01-21, 06:49
Jag tycker att det är kul att de vill nyttja våra bilder. Att märka bilderna är en bra ide, frågan är om vi inte kan förhandla till oss så att de länkar till oss från sin sida i så fall? Lite kickback borde vi kunna begära.

Minid
2014-01-21, 18:42
En länk på deras sida och en #miniclubse hashtag på bilderna bara ?

Urban Mini
2014-01-21, 19:08
En länk på deras sida och en #miniclubse hashtag på bilderna bara ?

Tycker jag låter rimligt! Vi länkar ju till dem så varför inte vice versa :D