handdator

Visa fullständig version : MINI Trollhättan vill annonsera.



Urban Mini
2013-11-28, 16:24
Hej alla !

ANA bil som är MINI Trollhättan får med jämna mellanrum saker över som de inte riktigt vet hur de skall avyttra. Jag lyfte förslaget att annonsera i vårt forum under delar. Jag tänkte höra med övriga medlemmar vad ni tycker och om även ni har MINI handlare som kanske kan tänkas göra samma sak. För enkelhetens skull så kommer Richard på ANA maila mig det som ligger på lagerhyllorna, pris och bild samt ev OEM #.

Är det ok att köra på?

Mange249
2013-11-28, 17:35
Kör på!

Minid
2013-11-28, 17:43
Kör kör kör

Urban Mini
2013-11-28, 17:52
Misstänkte positiv respons, det är ju bra grejer de säljer :D Vet att det ligger en front till en Countryman nu bl.a Usch jag är där lite för ofta nu märker jag.

pmansson
2013-11-28, 17:56
Misstänkte positiv respons, det är ju bra grejer de säljer :D Vet att det ligger en front till en Countryman nu bl.a Usch jag är där lite för ofta nu märker jag.

Kollar in GP:n kanske? ;)

Till grundfrågan....visst kör på!
Men det är bara MINI/Bil/Accessoarer det gäller?

Urban Mini
2013-11-28, 17:58
Kollar in GP:n kanske? ;)

Jag satt lite i den idag när jag väntade på mötet med Richard! Älskar ju mockasätena :D Konstigt nog visste han var jag väntade på honom :P Går mina planer i lås så kan vi nog alla köra den inkl diverse annat roligt.

Dragon
2013-11-28, 19:56
Dooooo it!

Urban Mini
2013-11-28, 20:03
Kollar in GP:n kanske? ;)

Till grundfrågan....visst kör på!
Men det är bara MINI/Bil/Accessoarer det gäller?

Tanken på att annonsera ut bilar har inte slagit mig, men varför inte om det inte begränsar vårt användande av forumet i ett utrymmesmässigt avseende? Vad säger teknikansvarig om det?

Annars är svaret på din fråga: Tillbehör var tanken.

pmansson
2013-11-28, 20:12
Tanken på att annonsera ut bilar har inte slagit mig, men varför inte om det inte begränsar vårt användande av forumet i ett utrymmesmässigt avseende? Vad säger teknikansvarig om det?

Annars är svaret på din fråga: Tillbehör var tanken.

Det var så jag menade också att det endast skall vara MINI/bilrelaterat (MINI, reservdelar, tillbehör, produkter för skötsel, accessoarer).

Inte att lokala handlaren skall få möjlighet att kränga jeans ;)

Urban Mini
2013-11-28, 20:13
Det var så jag menade också att det endast skall vara MINI/bilrelaterat (MINI, reservdelar, tillbehör, produkter för skötsel, accessoarer).

Inte att lokala handlaren skall få möjlighet att kränga jeans ;)

MINI jeans kanske? :D Självklart är det bara MINI prylar ;)

Tess
2013-11-28, 21:56
Jag hade burit MINI-jeans! ;D

Hagatorpet
2013-11-28, 22:57
Jag hade burit MINI-jeans! ;D

Mini jeans måste väl vara för små..... :)

pmansson
2013-11-28, 23:03
Mini jeans måste väl vara för små..... :)

Beror på vem de sitter på :)
Tror inte de gör sig så bra på dig eller mig!

Freddesix
2013-11-29, 10:03
Personligen välkomnar jag allt MINI-relaterat, såväl tillbehör som bilar! Stora tummen upp :)

mopack
2013-11-29, 12:27
Halloj,

En korkad fråga men är detta enbart Mini reklam produkter eller pratar vi även överblivna delar/däck/hjul etc..?

Mvh / Alex

Urban Mini
2013-11-29, 22:35
Halloj,

En korkad fråga men är detta enbart Mini reklam produkter eller pratar vi även överblivna delar/däck/hjul etc..?

Mvh / Alex

Mest överblivna delar men även om de får in ett parti med annat skoj.

Luc!fear
2013-11-30, 07:49
MINI delar och tillbehör känns rätt, mer tveksam till bilar, finns ju blocket och Byt bil.com om dom inte lämnar 20% rabatt eller mer till oss medlemmar. :-)

Skickat från min GT-N7105 med Tapatalk 4

Urban Mini
2013-11-30, 10:51
MINI delar och tillbehör känns rätt, mer tveksam till bilar, finns ju blocket och Byt bil.com om dom inte lämnar 20% rabatt eller mer till oss medlemmar. :-)

Skickat från min GT-N7105 med Tapatalk 4

Vi kommer att få mycket bra pris på en bilaffär hos ANA är det utlovat, jag har dock inte sett det i siffror ännu. Kan vara skoj med bilar om han får in något som han kan tänka sig avyttra till kanonpris. Jag vet inte! Kluvet.