handdator

Visa fullständig version : MINI-hifi-träff i Väst?



GPHelena
2013-11-27, 19:28
Vi inom Guldöronavdelningen inom NMCS har ju pratat om en träff då vi åker och lyssnar på varandras anläggningar.

Vad sägs, Noel verkar föreslå mellandagarna?

pmansson
2013-11-27, 19:41
Absolut - jag är på...
...men jag tror det är några här som spelar :) i en annan division !

Jag har nog mer Guld-öron än Guld-Stereo.

Sitter inne med Yamaha AX-596 (Original LUXMAN packade ihop...) och ett par 80-tals Cerwin-Vega D5:or
Klarar i alla fall att spela HÖGT!

Mellandagarna funkar men är med i tennisturnering då (27-30/12), så vet inte förrän straxt innan jul vilka dagar som är spellediga. Sedan vet man ju inte heller hur länge man är kvar i tävlingen :)

Vi kanske skall ha flera klasser: Jag är med i "Not Most Costly Stereo" ;)

MrCooper
2013-11-28, 08:04
Jag är på! :)
Skall vi ta någon av de lite mer avslagna dagarna? 26, 27, 28/12 eller efter nyår.

GPHelena
2013-11-28, 08:36
Musiken är det viktiga egentligen och inte stereon :)

Så oavsett anläggning skall man ju vara med, jag har ändrat mitt första inlägg så nu vet ni inte vad jag har längre!

pmansson
2013-11-28, 09:02
Musiken är det viktiga egentligen och inte stereon :)

Så oavsett anläggning skall man ju vara med, jag har ändrat mitt första inlägg så nu vet ni inte vad jag har längre!

hehe - det var lite så jag menade med mitt inlägg.

Spelar man "rätt" musik är man väl alltid vinnare :)

Men är man det minsta musikintresserad så är det alltid kul att lyssna på andra anläggningar.

PS. Du får gärna skriva vad du har för mig ;)

MrCooper
2013-11-28, 09:39
Min tanke var att vi på ett avslappnat sätt skall ha trevligt och umgås kring ett annat ämne än bilarna.

Urban Mini
2013-11-28, 16:00
Jag är gärna på med min original stereo. :D Återkom med datum, jag firar inte jul så kör på.

Ace
2013-12-22, 09:08
Technics 90-tals receiver och Infinity Primus 250 räcker för min franska house och black metal. :) Inget nån behöver komma förbi och lyssna på. Hi hi ho ho!