handdator

Visa fullständig version : Alla intressenter på rabatt hos Autotech hör av er till mig!



Urban Mini
2013-11-10, 11:23
Kan inte alla ni som var intresserade av att få ner priset hos Autotech höra av er i ett PM så kan jag sammanställa och begära en offert nu inom kort.


:grupp:

mopack
2013-11-12, 06:10
Hej Urban,

Har jag fel eller har Autotech bara trim till R56, dvs turbomodellen? Inte till kompressorn antar jag om jag läser deras hemsida?

Mvh / Alex

Urban Mini
2013-11-12, 10:57
Hej Urban,

Har jag fel eller har Autotech bara trim till R56, dvs turbomodellen? Inte till kompressorn antar jag om jag läser deras hemsida?

Mvh / Alex

Jag skall höra med dem lite närmare, återkommer om detta så snart han har svarat.

Urban Mini
2013-11-18, 15:06
Nu har jag fått fram ett väldigt bra pris här hos Autotech i Trollhättan vi får mappa våra bilar oavsett diesel eller bensin för 3950 kr mot normalt 5000 kr. Så hör av er till mig om ni är intresserade så kan vi samla ihop ett gäng. Det var inget krav på ett visst antal bilar utan vi kan göra det var för sig. Ni som vill ha rabatter på övrigt i deras sortiment så kommer ni få upp till 15% och allt skickas nationellt. Rabattkod är under programmering jag lägger upp den i rätt forum när jag fått den.

Fräsen
2013-11-18, 18:28
Hallå!

Grymt jobbat ... Härligt att du jobbar fram så bra erbjudanden.

Tess
2013-11-18, 18:38
Jag vill! Finns det någon tidsgräns? Jag måste hinna byta intercooler först, hade tänkt göra det efter jul.

Urban Mini
2013-11-18, 20:30
Jag vill! Finns det någon tidsgräns? Jag måste hinna byta intercooler först, hade tänkt göra det efter jul.
Ingen stress ;) Jag tänkte att man kunde samlat ihop ett gäng och haft en liten vinterträff samtidigt kanske. Blir nog garanterat inget innan jul.

mopack
2013-11-19, 06:13
Bra jobbat Urban!TTWOP

Kan Autotech även står för byte av pulley eller är det enbart mappning som dessa kan utföra?

Tackar för svar,
Mvh / Alex

Mange249
2013-11-19, 08:08
Jag vet inte om de sitter på verktyg, men kunnande har de helt klart.

Bra jobbat Urban!TTWOP

Kan Autotech även står för byte av pulley eller är det enbart mappning som dessa kan utföra?

Tackar för svar,
Mvh / Alex

Urban Mini
2013-11-19, 14:47
Bra jobbat Urban!TTWOP

Kan Autotech även står för byte av pulley eller är det enbart mappning som dessa kan utföra?

Tackar för svar,
Mvh / Alex

Utan att lova 100% så är jag nästan säker på att de kan göra det jobbet med. Ta kontakt med Patrick Carvall i Trollhättan, det finns kontaktinfo under medlemsforumet och avd sponsorer.