handdator

Visa fullständig version : Betalande medlemmar får 15 % på service hos BSB Autoservice/Mekonomen



MadeleineO
2013-09-28, 07:06
Vi har en ny sponsor i Stockholm som betalande medlemmar kan nyttja, nämligen 15 % på service hos BSB Autoservice/ Mekonomen. Vill du att de använder MINI originaldelar så fixar de det. För att få rabatten visar du upp medlemskort med aktuellt årsmärke.
Hur blir man då betalande medlem? Absolut enklast är via Paypal, se länk i min signatur nedan.

Kristoffer Stridh på BSB har servat och tagit hand om flera nöjda medlemmars MINIs tidigare, bl a vår förre sekreterare Björns GP.

:gp:

Läs mer: http://www.autoservicebsb.se/

Adress och kontaktuppgifter:

Oxenstiernsgatan 21, Stockholm.
Telefon: 08-660 01 42
E-post: autoservicebsb@telia.com

Fräsen
2013-09-29, 09:58
Bra jobbat! Dom är väldigt duktiga och Kristoffer är kanon och även kunnig när det gäller lite specialmek ;)

MadeleineO
2013-10-04, 05:46
:D

Jag tittade in med min bil häromveckan och Kristoffer verkar genuint intresserad av MINIs. På tisdag ska han få serva och fixa lite med min. Dags för oljebyte, sen är det farthållaren som aldrig funkat och så bara allmänt kolla över om några luft- eller kupéfilter behövs bytas.

MadeleineO
2013-10-09, 06:11
Igår var MINIn inne hos BSB/Mekonomen och fick sig en fin genomgång till ett väldigt lågt pris. Det var egentligen mest dags för oljebyte, eftersom det var ett år sen sist. Men killarna på BSB kollade igenom vad som behövdes och bytte kupé- och luftfilter. Dessutom tvättade de rent min smutsiga motor och hela bilen var tvättad. Och de skruvade till lite skrammel inne i bilen och fixade min farthållare som aldrig fungerat sen jag köpte bilen för 2 år sen. De är supertrevliga. Och det var BILLIGT. (Jag jämför bara med vad ett oljebyte på min förra MINI kostade på annat ställe)

Dessa killar ska få ta hand om min bil framöver :)

Björn P
2013-10-09, 13:33
ÄNTLIGEN har folk börjat fatta vem som är bäst på att meka MINI i Sthlm. Och det är inte MINI utan Kristoffer på BSB.

Grymt Madeleine att du fixat rabatt hos dem dessutom!

MadeleineO
2013-10-11, 06:12
Men verkligen! De är dessutom snabba, och supertrevliga.

Ingick torkarbladsbyten med kostnadsfritt i servicen, och när de inte hade torkarblad för min bakruta inne så beställde de in ett, så en kille från Mekonomen kom över medans jag väntade!

Kan inte nog beskriva hur nöjd jag är med dem :)