handdator

Visa fullständig version : Haugthon: Mini Cooper Clubman D - R55 - Pepper White



Haugthon
2013-09-21, 18:52
Johan Haugthon
Jönköping
Mini Cooper Clubman D - 07

Utrusting:
Kommer...

Gammal räv här på forumet.
Hon blir min 3:e Mini och förhoppningsvis inte min sista.
En gång Mini alltid Mini!

Fredrik
2013-09-21, 19:00
Kul att du trillade ner i MINIträsket igen Johan, är själv förhoppningsvis på väg att ta ett djupt andetag för att hoppa i igen (om jag bara hittar en schysst kärra så).
MINI - när du vill vara dig själv för en stund!

Haugthon
2013-09-21, 19:17
Så gött är det att bli av med VAG koncernens soggiga känsla för att återigen känna Minins underbara låda :)

Jag håller tummar och tår för att du snart sitter i ett alldeles extra fint Mini exempar. Du göt helt rätt i att kolla på 11 och upp.

MrCooper
2013-09-23, 09:48
Johan Haugthon
Jönköping
Mini Cooper Clubman D - 07

Utrusting:
Kommer...

Gammal räv här på forumet.
Hon blir min 3:e Mini och förhoppningsvis inte min sista.
En gång Mini alltid Mini!

Kul! Väkommen tillbaka. :)


Kul att du trillade ner i MINIträsket igen Johan, är själv förhoppningsvis på väg att ta ett djupt andetag för att hoppa i igen (om jag bara hittar en schysst kärra så).
MINI - när du vill vara dig själv för en stund!

Roligt att höra att du är på väg tillbaka. Vad söker du för något?

Fredrik
2013-09-23, 11:53
Roligt att höra att du är på väg tillbaka. Vad söker du för något?

Hej Noel. I första hand en R56 S från MY 2011 med den uppdaterade motorn, hatch eller Clubman.
R53 som inte gått för långt i originalskick funkar också. Jag har lite spröt ute men måste sälja Beemern (120d M-sport -08 ) innan MINIn kan parkeras i garaget. Får se när planerna kan realiseras, sedan måste "rätt" bil finnas också :)
Jag lovar återkomma när resultatet är uppnått 8)

Björn P
2013-09-23, 15:08
Hej Noel. I första hand en R56 S från MY 2011 med den uppdaterade motorn, hatch eller Clubman.
R53 som inte gått för långt i originalskick funkar också. Jag har lite spröt ute men måste sälja Beemern (120d M-sport -08 ) innan MINIn kan parkeras i garaget. Får se när planerna kan realiseras, sedan måste "rätt" bil finnas också :)
Jag lovar återkomma när resultatet är uppnått 8)

:potd: :galen :D :galen

Gard
2013-09-25, 19:49
Härligt! Välkommen tillbaka!
Vi lär ses på vägarna i Jkg....