handdator

Visa fullständig version : Mini Takes the States



Hedvig
2012-07-11, 11:36
Lägger in några bilder på hustrun i samband med att vi hälsade på i Pittsburgh under första dagen av denna tur. 4/7 - 15/7.
Tjejen med röda splitternya S.en, är en bekant från L.A., Beth Stenmark, släkt med skidåkande Ingemar.
Austin Powers och Eva
Mini USA:as eventbil där alla deltagare fick skriva sin autograf på, även Eva är med där.

Ace
2012-07-11, 22:03
Har sett lite bilder på FB från den träffen. Verkar va en stor grej där borta. Kul med svenskt deltagande.

Dragon
2012-07-12, 06:20
Det hade varit extremt kul att delta i den träffen...men jag vet inte om Clabbe är så sugen på att åka båt eller flyg bara, tror han vill ha alla fyra tassarna i asfalten ;)

Luc!fear
2012-07-12, 06:55
Det hade varit extremt kul att delta i den träffen...men jag vet inte om Clabbe är så sugen på att åka båt eller flyg bara, tror han vill ha alla fyra tassarna i asfalten ;)
Du får väl överge Clabbe ett tag (& du behöver inte berätta det för honom) & hyra en MINI "over there"...

Dragon
2012-07-12, 08:34
Du får väl överge Clabbe ett tag (& du behöver inte berätta det för honom) & hyra en MINI "over there"...

Mmm, skulle kunna göra så men jag skulle ju veta så det blir nog enklast att berätta det för honom direkt och hoppas på att han förstår :)

Luc!fear
2012-07-12, 10:19
Mmm, skulle kunna göra så men jag skulle ju veta så det blir nog enklast att berätta det för honom direkt och hoppas på att han förstår :)
Ja, öppenhet & ärlighet varar alltid längst.

Hagatorpet
2012-07-12, 21:52
inte alltid

Luc!fear
2012-07-13, 07:40
inte alltid
Va, har du gjort "Viking" besviken någon gång? fy på dig!