handdator

Visa fullständig version : Kaktus Galaxus: MINI Cooper D Clubman '12 - R55



Kaktus Galaxus
2012-06-13, 21:00
Tjena!

Tim Ångström
Norrköping
Mini Cooper D Clubman 2012 - pepper white
Svart tak, svarta spegelkåpor, svarta fälgar, svarta stripes, svart anthrasitinnertak... Chili- och Wiredpaketet. Halvskinn (Ray Carbon Black). Aluminiumpaneler och en del annat smått och gott :)

9860

För några veckor sedan beställde jag min första nya bil. Efter mycket om och men slog jag till på en Clubman - en bil jag i princip har velat ha sen den först kom. Försökte intyga mig själv att det är en opraktiskt bil och sneglade därmed vidare på andra märken för att sen inse att jag bara lurade mig själv :) Klart jag skulle ha en Mini!!! Det blev en D, mest pga att jag pendlar en del och vill hålla nere bränslekostnaderna. Blev överraskad av prestandan ändå, klart dugligt åt mig!

Har tidigare ägt en del tråkiga skrotbilar så det ska blir redigt skoj att få ratta en språjtans kärra!

Leverans av bilen, på Kneippbaden Norrköping, är nu på måndag 18 juni. Sällan har tiden gått så långsamt! :)

Återkommer efter leverans och en första provkörning! Lite riktiga bilder vill ni såklart ha :)

/T

Jonas m
2012-06-13, 21:12
Välkommen till mini världen och grattis till bilen. Har själv en clubman och är super nöjd med den. Så du har gjort ett bra val av model( tycker jag i alla fall)
Tjena!

Tim Ångström
Norrköping
Mini Cooper D Clubman 2012 - pepper white
Svart tak, svarta spegelkåpor, svarta fälgar, svarta stripes, svart anthrasitinnertak... Chili- och Wiredpaketet. Halvskinn (Ray Carbon Black). Aluminiumpaneler och en del annat smått och gott :)

9860

För några veckor sedan beställde jag min första nya bil. Efter mycket om och men slog jag till på en Clubman - en bil jag i princip har velat ha sen den först kom. Försökte intyga mig själv att det är en opraktiskt bil och sneglade därmed vidare på andra märken för att sen inse att jag bara lurade mig själv :) Klart jag skulle ha en Mini!!! Det blev en D, mest pga att jag pendlar en del och vill hålla nere bränslekostnaderna. Blev överraskad av prestandan ändå, klart dugligt åt mig!

Har tidigare ägt en del tråkiga skrotbilar så det ska blir redigt skoj att få ratta en språjtans kärra!

Leverans av bilen, på Kneippbaden Norrköping, är nu på måndag 18 juni. Sällan har tiden gått så långsamt! :)

Återkommer efter leverans och en första provkörning! Lite riktiga bilder vill ni såklart ha :)

/T

Hagatorpet
2012-06-13, 21:41
Ja vi är några stycken med den modellen
och den klart snyggaste färgen :D
Grattis

pmansson
2012-06-13, 22:34
Grattis och välkommen, absolut en snygg färgkombination....



Ja vi är några stycken med den modellen
och den klart snyggaste färgen :D
Grattis

Kaktus Galaxus
2012-06-14, 06:35
Ja det verkar vara en omtyckt färgkombo. Har alltid velat ha en vit bil med svarta detaljer så valet var inte speciellt svårt för mig :)

Björn P
2012-06-14, 07:54
Grattis och välkommen! :)

ipp
2012-06-14, 08:50
Grattis, behöver jag säga att det är den snyggaste färgkombon? ;)

jbjorkl
2012-06-14, 10:59
Grattis, behöver jag säga att det är den snyggaste färgkombon? ;)

+1 ;)

Välkommen!

Mange249
2012-06-15, 21:48
Klart det är den snyggaste färgkombon:)

Kaktus Galaxus
2012-06-18, 07:15
Idag smäller det. Bilder från leveranshallen kommer senare! ;)

Hagatorpet
2012-06-18, 07:48
Roligt!!!

filipp
2012-06-18, 08:07
Idag smäller det. Bilder från leveranshallen kommer senare! ;)

tja! härligt du :D

jag var borta på kneippbaden förut för ett annat ärende. försökte se om din bil var där, men jag såg den ej :) dem har gömt den väl!

vilket klockslag är det dags för leverans då?

Kaktus Galaxus
2012-06-18, 09:00
tja! härligt du :D

jag var borta på kneippbaden förut för ett annat ärende. försökte se om din bil var där, men jag såg den ej :) dem har gömt den väl!

vilket klockslag är det dags för leverans då?
Ska ringa och dubbelkolla så fort Urban är inne igen. Vem vet, den kanske är försenad :) Fick i alla fall veta att den kom till Kneippbaden förra onsdagen, men sen ska den väl preppas lite för leverans.

filipp
2012-06-18, 09:32
Ska ringa och dubbelkolla så fort Urban är inne igen. Vem vet, den kanske är försenad :) Fick i alla fall veta att den kom till Kneippbaden förra onsdagen, men sen ska den väl preppas lite för leverans.

gött! :) ut å åka en vända sen?
och visa Norrköping vad det är för bilar som gäller :D

Kaktus Galaxus
2012-06-18, 09:55
gött! :) ut å åka en vända sen?
och visa Norrköping vad det är för bilar som gäller :D
Urban hörde av sig nu, leverans framskjuten till imorrn. :/ Den som väntar på nåt gott... ;)

Ja det borde vi absolut göra! Hehe.

filipp
2012-06-18, 10:08
Urban hörde av sig nu, leverans framskjuten till imorrn. :/ Den som väntar på nåt gott... ;)

Ja det borde vi absolut göra! Hehe.

attans då! :(


det blir en bra dag imorgon!

Kaktus Galaxus
2012-06-19, 07:51
Idag gör vi ett nytt försök. Kameran är laddad och klar, men jag är antagligen ännu mer laddad! :)

filipp
2012-06-19, 08:26
Idag gör vi ett nytt försök. Kameran är laddad och klar, men jag är antagligen ännu mer laddad! :)

härlig känsla timmarna innan man får hämta! :)

vädret ska ju bli klockrent idag också :)

Luc!fear
2012-06-19, 18:46
Idag gör vi ett nytt försök. Kameran är laddad och klar, men jag är antagligen ännu mer laddad! :)Bilder...

filipp
2012-06-19, 19:32
håller med! :) lite bilder!

visst var det dig jag mötte uppe i kneippen förut? :)

Luc!fear
2012-06-19, 20:52
håller med! :) lite bilder!

visst var det dig jag mötte uppe i kneippen förut? :)
Menar du mig? & om ja, när? jag hämtade min bil i april sen har jag inte varit i Norrköping...

Kaktus Galaxus
2012-06-20, 05:21
håller med! :) lite bilder!

visst var det dig jag mötte uppe i kneippen förut? :)
Ja visst var det jag :) glad i hågen, hade precis kastat av lite prylar hemma bara. Tänkte direkt att det var du så du fick en liten vink ;)

Här kommer första bilden, precis utrullad från Kneippbadens!

9864

filipp
2012-06-20, 08:00
Menar du mig? & om ja, när? jag hämtade min bil i april sen har jag inte varit i Norrköping...

jag var visst lite otydlig :D

Menade "Kaktus Galaxus"

filipp
2012-06-20, 08:01
Ja visst var det jag :) glad i hågen, hade precis kastat av lite prylar hemma bara. Tänkte direkt att det var du så du fick en liten vink ;)

Här kommer första bilden, precis utrullad från Kneippbadens!

9864

hehe :D

Väldigt fin bil :D

tycker den påminner om en annan bil lite? :confused: haha

Kaktus Galaxus
2012-06-20, 13:32
hehe :D

Väldigt fin bil :D

tycker den påminner om en annan bil lite? :confused: haha
Hehe. Ja, vi har väl lika bra smak båda två antar jag ;)

Kaktus Galaxus
2012-08-13, 12:29
Jaha, då börjar det bli dags att införskaffa en uppsättning vintergummin. Ingen som har nåt liggandes? :D Hade ingen lust att lägga över 10 lök på ett par originalare från firman, hehe.