handdator

Visa fullständig version : Jag går vidare för nya utmaningar!



Erik Börnstedt
2012-05-10, 14:21
Kanske inte så illa som det låter.
Men jag kommer byta tjänst på Bavaria.
Lämnar nybils MINI och satsar vidare på "nästan nya" BMW o MINI. 1-3år i bilålder.

Har själv valt detta, då jag strävar efter nya mål och utmaningar.
Det är som alla känner till, en helt annan typ av försäljning och sälja färdiga beg, till att speca nya bilar ifrån fabrik.

2 år har gått fort och har verkligen varit jätte roligt.
Mycket har hänt sedan 2010, fram tills nu. Inte bara på MINI som varumärke i Sverige, utan bilarna och dess status.
Både på gott och ont.

Jag nås fortfarande på samma nummer, 08-7353927.
Men gäller det nya MINI och allt vad det innebär i fortsättningen, så är det mina duktiga kollegor.
Caroline 08-7353906
Nathalie 08-7353947

Hänger fortfarande kvar på forumet och är säkert med på någon träff i sommar.
Vill man hitta mig i Solna, tar man och går ner en trappa :)

Ha det så bra och kör så det ryker!

/Erik

dvorak
2012-05-10, 14:25
Lycka till Erik och tack för denna tid! Du har gett mycket till NMCS och det är alltid uppsakttat.

Björn P
2012-05-10, 16:00
Grattis till nya jobbet Erik! Erbjudandet om en köra-GP/JCW-kväll står fast oavsett din titel. Måtte det bara bli lite fint väder snart. :)

Hobbe
2012-05-10, 18:14
Erik,

nu blir du ju förflyttad till källaren i Solna :eek:
Fördelen är att du får sälja goa BMW-bilar också :D

Erik Börnstedt
2012-05-10, 18:40
Det blir inte så mycket källare kvar när bygget är helt färdigt i höst.
Rulltrappor, mycket ljusare och luftigare, hela kåken blir den nya höga BMW-standarden.

Om du vill ha en till 1M, så får vi in 2st fabriksnya snart.
Tänkte om du tröttnar på färgen eller dyl :)


MVH Erik

Fredrik
2012-05-10, 19:33
Tråkigt att du lämnar MINI Erik, du har verkligen varit en klippa, ställt upp på event och andra saker. Caroline och Nathalie klarar nog skutan, men du har ju hängt med oss på en hel del.

Jag är ju som du och några andra känner till också på väg att delvis lämna, lustigt att det sker nästan samtidigt.

Hursomhelst så syns vi nog på Bavaria nästa gång jag är där, men jag har en känsla av att det inte blir så frekvent för min del.
Tuffar på i min pärla såvida inget oförutsett inträffar.

Jag vill precis som Björn passa på att gratulera till din nya tjänst - mycket klokt och tänka att söka nya utmaningar om man känner man behöver det.

Lycka till med tjänsten Erik, och som tidigare är du välkommen att ringa mig för att inte få svar på något överhuvudtaget kompis :D

Ace
2012-05-10, 20:49
"På gott och ont"? Kan du utveckla lite :)

ola
2012-05-11, 22:52
Lycka till på begsidan!

Nina
2012-05-12, 07:32
Lycka till med nya tjänsten, Erik. Utmaningar och mål behöver man om man vill utvecklas. :)

JohanN
2012-05-14, 09:43
Lycka till Erik! Börjar snart bli dags att byta ut min racer...då kanske man kan lämna in ett bevakningsuppdrag till dig! Plocka russinen i källaren så att säga...