handdator

Visa fullständig version : Glöm ej våra sponsorer...



Fredrik
2012-05-09, 17:50
Igår var jag ute och brummade med pärlan när jag kom på att jag hade några små stenskott som behövde åtgärdas. Jag svängde förbi Roffe på Samglas Kungsängen för att boka en tid, men han sade "vi tar det på en gång".

Ca 40 minuter senare var stenskotten åtgärdade, och självrisken var kostnadsfri :D
Detta gäller för stenskottslagning hos Samglas i Kungsängen eller Bro om du är betalande medlem i NMCS.
Nu tar Samglas alla försäkringsbolag också, kontakta Rolf för att boka en tid - läs mer här:
http://www.miniclub.se/showthread.php?8473-Stockholm-Samglas-Bro-amp-Kungsängen

Kika in vad som gäller i sponsorforumet hos NMCS sponsorer, du tjänar in medlemsavgiften på ett kick!

Björn P
2012-05-09, 20:22
Bra tips! Har fått ett ganska rejält stenskott (eller stenskåt som en medlem skrev ;)) som ligger i häradet kring 15 mm. Funderar på att svänga förbi Roffe och kolla om han tror att man ska byta eller laga. Någon som har bytt ruta och vet vad det kostar? Jag har "extra allt" försäkring hos BMW OF.

Flameboy
2012-05-10, 11:05
Jag betalade 1700. Nytt stenskott nu... :(

MrPlow
2012-05-11, 09:33
Gäller hans erbjudande alla försäkringsbolag?

Fredrik
2012-05-11, 11:27
Gäller hans erbjudande alla försäkringsbolag?

Det stämmer Emil - tidigare var det något bolag som de inte hade avtal med, men nu funkar samtliga.

För säkerhets skull - stäm av med Roffe när ni bokar tid.

Hagatorpet
2012-05-14, 22:53
Bra tips! Har fått ett ganska rejält stenskott (eller stenskåt som en medlem skrev ;)) som ligger i häradet kring 15 mm. Funderar på att svänga förbi Roffe och kolla om han tror att man ska byta eller laga. Någon som har bytt ruta och vet vad det kostar? Jag har "extra allt" försäkring hos BMW OF.
stenskåt & bara 15mm stackare :)
(ja inte han då)

Hobbe
2012-05-14, 23:30
Jag tror min självrisk för ny vindruta låg på 2500 riksdaler.
Bytte vindruta två gånger under fyra år.
Skitiga lastbilar på E4:n är ett jäkla otyg.