handdator

Visa fullständig version : Tidning " Modern Mini UK"



Fräsen
2012-05-03, 06:54
Hej!

Denna tidning var väldigt trevlig och lärorik.

http://www.modernmini.co.uk/


-D

mopack
2012-05-07, 07:37
Hejsan,

Bra fynd, någon som vet om denna tidning går att få tag i här i Sverige på någon tidningställe? Har kollat i Lund på den stora Pressbyrån men där fanns den ej. Eller ska man bita i det sura äpplet och betälla den (även då man aldrig läst ett nummer?) :)

Mvh
Alex

Nina
2012-05-07, 07:58
Jag har prenumererat på tidningar direkt från utgivaren i utlandet, det blir billigare än att springa till svenska tidningskiosker. Å andra sidan, om man inte vill läsa varje nummer så kan nån enstaka lösnummer vara värt att tänkas på men man är snart uppe i samma pengar som när man prenumererar. Jag har letat efter enstaka lösnummer hos Pressbyrån på nätet och köpt så men jag vet inte om de har just denna tidning. Sen har vi en mycket bra tidningskiosk bredvid Odengatan i Sthlm som tar hem de flesta magazines men jag minns inte vad de heter nu. Kanske Press Stop?

mopack
2012-05-07, 12:33
Hej Nina,

Tack för tipset, ska kolla med Press-stop här i Lund och se om den finns här.

Mvh / Alex

Fredrik
2012-05-07, 18:17
Jag har liksom Nina prenumererat på Modern MINI i några år, men upphörde med min prenumeration i våras då jag kände att vissa reportage påminde om varandra (extremt mycket moddande på R53).

Hursomhelst, på det stora hela en trevlig tidning för den som vill ha en hel tidning bara om MINI 8)

Nina
2012-05-08, 09:20
Rättelse: jag har inte prenumererat på just den här tidningen utan andra magazines inom helt andra områden. :)

Ace
2012-05-09, 19:09
Jag har liksom Nina prenumererat på Modern MINI i några år, men upphörde med min prenumeration i våras då jag kände att vissa reportage påminde om varandra (extremt mycket moddande på R53).

Hursomhelst, på det stora hela en trevlig tidning för den som vill ha en hel tidning bara om MINI 8)

Det är inte tidningen det är fel på. Det är modellerna efter -06!!
(Stack jag ut hakan för långt nu????)

Ace
2012-05-09, 19:13
Har
prenumererat på Modern MINI för några år sedan. Numera brukar jag beställa 3-4 nummer åt gången när abstinensen blir för stor. Kommer i ett fett kuvert direkt i lådan. En sådan typ av tidning är inte så noga om den är några månader gammal.