handdator

Visa fullständig version : Nytt MINI Showroom Bavaria Stockholm



Fredrik
2012-01-18, 13:39
Nu har det splitt nya, uppdaterade och större MINI Showroom på Bavaria Stockholm i Solna öppnat. Inget officiellt premiärdatum ännu, men jag räknar med en liten "Grand Opening" inom kort :D
Viss byggnation pågår fortfarande men det är i det närmaste klart, och redan nu öppet för MINIacs samt allmänhet.

Ytan MINI har till sitt förfogande har utökats väsentligt, och plats finns nu att visa fler modeller/varianter, MINI merchandising med kläder, modellbilar ( :drool: ), tillbehör samt en trevlig lounch. På plats i MINIhallen finns Erik och Caroline, samt Nathalie som är ny säljledare för MINI.

MINI Showroom har flyttats till den delen där MC-shopen låg tidigare. Mellandelen på Bavaria inrymmer nu de lite lyxigare modellerna M5 samt 6- och 7-serien, åtminstone under ombyggnationen som nu pågår för fullt ute i stora bilhallen.

Jag återkommer så snart jag vet när det är MINI Opening Party på G :banana: :beerchug:

Fredrik
2012-01-18, 15:32
Efter en liten check med Bavaria ser det ut som att det blir officiellt nyöppnande någon dag första halvan i februari.
De har ej klart hur det blir (program och exakt dag), men jag återkommer så snart jag har mer "flesh on the legs" :)

Pierre M
2012-01-18, 21:48
Kanske det då oxå finns en roadster att se på:D

Fredrik
2012-01-21, 10:12
Kanske det då oxå finns en roadster att se på:D

Kanske det Pierre, inte säkert men heller inte helt omöjligt.