handdator

Visa fullständig version : Mini-Ydrolina är tillbaka med ny bok!



Fredrik
2011-12-04, 19:44
Ydrolina (hennes riktiga namn är Isabelle) är en tjej som lever sitt liv för sin klassiska Mini Cooper. Genom skickliga teckningar och riktigt träffsäkra små episoder får vi se hur livet kan te sig för ägare av den klassiska Minin. Ibland dyker den moderna varianten upp som de flesta av oss kör, men huvudspåret är den klassiska varianten.

Kika in på www.ydrolina.net där du själv kan skaffa dig boken för ett bra pris. Du kan även kika på flera äldre episoder, alla med det gemensamma att de lockar till skratt och man med glimten i ögat glatt bläddrar vidare för att se vad som händer härnäst.

Jag väljer att göra denna reklam för Ydrolina då jag anser att hon har ett fantastiskt öga för detaljer, med stor humor erkänner att en klassisk Mini kanske inte alltid är det bästa men definitivt en av världens mest charmiga (och körglada) bilar, och rent krasst handlar det om grunden till dagens moderna MINI - utan den klassiska Minin hade dagens MINI inte funnits.

Ydrolina finns också på Facebook där hon lägger ut små bilder då och då 8)

Jag rekommenderar alla som verkligen känner även för den klassiska Minin att skaffa ett exemplar, vill man ha den signerad går det nog att ordna vid beställning (skicka ett mail eller meddelande via Facebook).