handdator

Visa fullständig version : MINI på attitudemässan 26-27/11 2011 - Stockholm



Fredrik
2011-11-19, 14:40
MINI deltar i Attitudemässan som går av stapeln nästa helg i Kista norr om Stockholm. NMCS-medlemmar har möjlighet att få fribiljetter som ligger för avhämtning i Bavarias reception (Gårdsvägen i Solna) från tisdag 22/11. Uppge att du är medlem i NMCS och du får fribiljett till mässan (ev. krav på att uppvisa NMCS medlemskort).

MINI kommer själva att hålla i en modevisning med MINIs senast klädkollektion, en kollektion med sann ATTITUDE 8)

Info från Attitudes nyhetsbrev:

”De bygger en 50 meter lång catwalk”

Drömmer du om en MINI? Sluta med det. Kom in på Attitudemässan och träffa MINIs eget team som ställer upp sina bilar på en 50 meter lång catwalk.

På Attitude kan du uppleva MINI med alla sinnen. Som officiell partner av bilar så hittar man ett flertal nya modeller av MINI på mässan. Men samarbetet sträcker sig längre än så. Under hela november så rullar ett flertal bilar i Stockholm city inför Stockholmsgruppens stora modellcasting.- Vi ser mycket positivt på samarbetet med MINI och BMW Sverige. Bilarna är otroligt fräcka och coola och passar både till killar och tjejer vilket passar Attitude som handsken. Jag har faktiskt sneglat på en svart MINI Coupé för egen del, säger Sixten Widlöf, mässarrangör. MINI finns mitt på Avenyn."

Kika in på www.attitudestockholm.com för senaste info om vad som händer på mässan!

Hobbe
2011-11-20, 10:29
Ett stenkast från hemmet.
Synd att det inte är en bilmässa bara.

Fredrik
2011-11-20, 11:24
Ett stenkast från hemmet.
Synd att det inte är en bilmässa bara.

Gå dit istället för att sitta hemma och kolla på Tipsextra i nättröja, Måns ;)

Det är ju dessutom bilar med ATTITUDE där - MINI :buttrock: :D

Fredrik
2011-11-23, 12:00
Fribiljetterna ligger nu framme i Bavarias reception innanför svängdörrarna på Gårdsvägen i Solna.
Det blir en hel del happenings på mässan, passa på att besöka Attitudemässan du med 8)

Hobbe
2011-11-23, 13:27
Vill jag uppleva trevliga MINI:sar så går jag ned i mitt garage, och sätter mig och torrkör mitt vrålåk ;)

Fredrik
2011-11-23, 15:34
Vill jag uppleva trevliga MINI:sar så går jag ned i mitt garage, och sätter mig och torrkör mitt vrålåk ;) ...i nättröja :blink:

Gå på mässan istället, då kan du torrköra en hel hög med MINIs och spana in lite modeprylar och människor samtidigt - du vet att du vill :D

Hobbe
2011-11-24, 13:09
Vi är alla olika Friedrich.
Smink och handväskor lockar inte mig.... :D

Pierre M
2011-11-24, 15:07
Måste va populärt å gå på den mässan, biljetterna va slut på bavaria när jag va där.

Fredrik
2011-11-24, 19:50
Måste va populärt å gå på den mässan, biljetterna va slut på bavaria när jag va där.

Pierre, jag återkommer efter koll med Bavaria och min kontakt om biljettläget, med lite tur kanske det finns ett fåtal kvar.

Fredrik
2011-11-25, 07:14
Pierre, kontakta mig - jag tror jag har något åt dig :D

Pierre M
2011-11-25, 14:09
Tack Fredrik! Mötte upp Malin utanför mässan å fick då även se vilka MINIsar som kommer att stå där i helgen:D

Fredrik
2011-11-25, 14:38
Tack Fredrik! Mötte upp Malin utanför mässan å fick då även se vilka MINIsar som kommer att stå där i helgen:D

Härligt Pierre, kul att kunna hjälpa till :)

Fredrik
2011-11-27, 18:44
Jag var förbi en kort sväng idag och måste meddela att det såg mycket bra ut. Träffade på både Malin och Helena samt kände igen någon mer från Bavariagänget.

Då hoppet redan är ute för mig brydde jag mig inte så mycket om skönhetsprodukter, smycken, modevisningarna eller ens kroppsmålniingen - det sistnämnda kan vara intressant att titta på ibland :mrgreen: ;)

Utställda MINIs på Attitude var:
- Spice Orange/Black JCW Coupe
- Laser Blue R57 S Cab
- BRG/White R56 Cooper
- Yellow/Black Countryman SD
- Lightning Blue Coupe S (SD?)
- Clubman Hampton (Specialfärg).

Värt att notera var att många mässbesökare stannade upp för att kika på pärlorna som stod utställda på ett något förhöjt podium.
Pratade lite grand med både Malin samt Helena och det hade varit ett större tryck igår, men mässan var mycket lyckad då många kontakter knutits och en del leads fanns i pipeline.
Det enda som saknades var lite klubbrepresentation från NMCS, men det kanske går att ordna en annan gång 8)