handdator

Visa fullständig version : Väst/Hela Sverige: Lucia Run + Race Room i Lidköping 2011



MaryJay
2011-11-07, 10:28
Jag har blivit utsedd till träffansvarig för en träff jag hade som förslag och tänkte nu kolla intresset för detta.

Ta med familen, en kompis eller grannen! Ju fler desto roligare. Vore kul om det blev uppslutning av långväga MINIster. Vill man så finns övernattningsmöjligheter dels några VIP-platser hos oss eller på hotell/vandrarhem.

Lördagen den 10 December

Upplägget ser ut som följer:


Vi träffas i Lidköping och pyntar våra bilar till ett Luciatåg som går genom stan och även på lite MINI-vägar i krokarna runt Lidköping.

Senare bokar vi bord på RaceRoom där vi äter en bit mat i äkta racingmiljö och spelar/kör racingsimulator i valfri bana i sverige/världen i MINIs eller valfri bil efter maten (eller ev. tvärt om)


RaceRoom Lidköping (http://raceroom-lidkoping.se/) - Om ni vill läsa mer om deras upplägg.

Lite inspriation:

http://www.ci.knoxville.tn.us/christmas/parade/21.jpg
http://www.sweetdaisy.net/photos/2004_christmas_parade/img_1415.jpg

MrCooper
2011-11-07, 11:36
Låter riktigt trevligt. Var får man tag i hornen???

pmansson
2011-11-07, 16:15
Låter riktigt trevligt. Var får man tag i hornen???

Hagatorpet kan väl få uppdraget att fixa ett antal i hälgen...

Hagatorpet
2011-11-07, 16:22
Är tyvärr bortrest i helgen

Fick lite problem med röstningen vill ju komma men samtidigt känner jag mig själv :(

Ace
2011-11-08, 17:28
Typiskt när det styrs upp nått så här kul. Våran bebis beräknas anlända den 17: e dec och jag tror inte jag vågar va så långt hemifrån en vecka innan. :(

MaryJay
2011-11-14, 05:54
Intresset verkar tunnt... Vore ett annat datum bättre kanske?

MrCooper
2011-11-14, 06:12
Ser att jag missat att tacka ja i omröstningstråden. Jag är flexibel.
Det är alltid bättre att lämna två tre alternativ så man kan klicka klicka i vilket som passar bäst. Störstt sannolikhet att man får med sig några fler.

MaryJay
2011-11-14, 12:07
Ser att jag missat att tacka ja i omröstningstråden. Jag är flexibel.
Det är alltid bättre att lämna två tre alternativ så man kan klicka klicka i vilket som passar bäst. Störstt sannolikhet att man får med sig några fler.

Du ska då alltid vara så smart... ;)
Faktum är att jag själv inte kan så många datum innan jul i närheten av lucia. Det är ju i stort sett bara två helger att välja mellan om vi ska anordna luciatåg... Kan man göra om omröstningen?

MrCooper
2011-11-14, 12:29
Vi får be någon om moderatorerna om hjälp, två datum samt "jag kan bägge dagarna".

Fredrik
2011-11-17, 08:08
Hallå Väst-gänget, ett förslag:
Starta en ny tråd med poll för aktuella datum så låser jag tråden. Att döpa om en gammal tråd så nytillkomna får bläddra flera sidor för att komma in på aktuellt snack blir lite kaka på kaka, bättre med pinfärsk info direkt.
En poll är dessutom svår att justera i efterhand.

Marie, kan du "do your thingy" och dra igång en ny så låser jag eller annan mod denna tråd med pek till den nya 8)

dvorak
2011-11-17, 11:06
Jag kan tyvärr inte, då är jag och hämtar hunden till vänster :D

9033

MaryJay
2011-11-17, 14:47
Jag kan tyvärr inte, då är jag och hämtar hunden till vänster :D

9033

Åhåå, vilken liten goding! Vad är det för ras?


Förresten, finns det någon som kan göra om rubrik och omröstning till fler alternativ?

Spicy
2011-11-17, 20:36
Ska det vara Lucia-tåg så är väl den 10/12 enda alternativet, Lidköping med upplägg tycker jag är bra. Så in och anmäl er nu så Marie kan planera.
/Erling

dvorak
2011-11-18, 07:52
Åhåå, vilken liten goding! Vad är det för ras?


Förresten, finns det någon som kan göra om rubrik och omröstning till fler alternativ?
En boxer, men den är inte till mig. Mina föräldrar ska ha den, men mamma flyger inte så jag får flyga till Luleå och hämta den.

MaryJay
2011-11-22, 09:15
Ska vi köra på 10/12 ändå? Hade varit kul med lite åsikter av alla slag :D

MrCooper
2011-11-22, 22:14
Hur många blir det då?

MaryJay
2011-11-25, 09:00
Noel, än så länge ser det ut som det blir du, Erling och jag (Med familjer?)

Vilka kan mer?