handdator

Visa fullständig version : Erbjudande till STCC på Knutstorp lördagen den 10/9



Scitz0
2011-09-07, 20:18
Fick ett GOMINI brev i epost lådan om ett erbjudande till Knutstorp till helgen då STCC kör.

Helena på Förenade Bil hörde även av sig via telefon att hon hade tio platser till förfogande inne på området på bästa plats där vi kan ställa våra bilar. 5 platser är upptagna men det är fritt för de som vill visa upp sin MINI att höra av sig till mig med namn och telefonnummer.

För mer info se denna länk http://www.gomini.se/htmlmail.phtml?mailet=ifhgnehhdqjgbefe&cid=9161&sid=74
(http://www.gomini.se/htmlmail.phtml?mailet=ifhgnehhdqjgbefe&cid=9161&sid=74)

Hobbe
2011-09-07, 21:16
Jag hoppas verkligen att vi har folk nere i myllan som nappar på detta generösa erbjudande.

Hobbe
2011-09-07, 21:19
...och passa då på att fråga VD:n för Förenade Bil hur det kändes att köra en MINI Challenge-bil med bredsladd på Nürburgring :D




Själv kommer jag att vara på Knutan 7/10 för att hjälpa Förenade Bil med deras kundarrangemang.
Du är väl kund Scitzo? *host, host, blink, blink*

GustavO
2011-09-12, 10:24
Jag konstaterade att lite MINI och motorsport var precis vad jag behövde så jag begav mig till Knutstorp i lördags.

Det var kul att snacka med folk och lovorda våra kära vrålåk. Men jag kunde smärtsamt konstatera att STCC idag inte är var det var för några år sedan. Ganska lama race, väldigt lite folk och inga större jippon runt omkring.

Men det var generöst av Förenade Bil och alltid kul att nörda ner sig lite.

8703

ola
2011-09-12, 20:08
Men jag kunde smärtsamt konstatera att STCC idag inte är var det var för några år sedan. Ganska lama race, väldigt lite folk och inga större jippon runt omkring.


STCC är nog på väg utför kraftfullt , nu har ju de flesta toppstallen ( West Coast, Volvo Polestar, Flash Engineering och något till har bildat TTA )dragit sig ur till 2012 och ska istället köra med en Solution F bil i "Swedish Racing League by TTA" , Swedish Racing League som härbärgerar samtliga MINI Challengeförare (Lestrup, Haglöf, Mangs, Trange), läs mer på www.swedishracing.se och www.ttagroup.se

PÄRON
2011-09-12, 22:18
Det var ju tråkigt att man missade Knutstorp, men jag tar igen det på söndag. Automotorsports Trackday på Mantorp. Första gången på bana för Winston, lite nervös men det går nog bra, Spike följer ev. med. Wish me luck.

GustavO
2011-09-13, 08:50
STCC är nog på väg utför kraftfullt , nu har ju de flesta toppstallen ( West Coast, Volvo Polestar, Flash Engineering och något till har bildat TTA )dragit sig ur till 2012 och ska istället köra med en Solution F bil i "Swedish Racing League by TTA" , Swedish Racing League som härbärgerar samtliga MINI Challengeförare (Lestrup, Haglöf, Mangs, Trange), läs mer på www.swedishracing.se och www.ttagroup.se

Ja, nästa år känns det som det blir några avdankade BMW, ett dussin gasbilar samt naturligtvis den ständige Mattias "I år tar jag det" Andersson i sin Alfa. Men det är bra att STCC får konkurrens och det känns som TTA är på helt rätt spår. Bara det nu inte resulterar i två halvmesyrer men som sagt; det ser ju lovande ut för TTA i vart fall.