handdator

Visa fullständig version : Eftersnack; NMCS Syd: Sommarträff i NV Skåne med Tur/Grillning.



JörgenF
2011-08-14, 19:07
Så har vi haft vår träff och jag tackar de som slöt upp och gjorde så att vi fick en trevlig eftermiddag vid Klitterhus. Det blev till slut 10 färggranna Minis som var med i karavanen långs de slingrande vägarna. Ett par nya, förhoppningsvis nöjda medlemmar som nu kan hjälpa till att öka på deltagarantalet till nästa träff……….



Första stoppet vid Västersjöns sydöstra strand.

Gadden
2011-08-14, 19:19
Synnerligen trevligt arrangemang, och tur med vädret var det också!
Tack Jörgen och ni andra för en trevlig söndag för undertecknad och avkomman.

PÄRON
2011-08-14, 19:20
Det är du som skall ha TACK Jörgen en kanondag fina vägar och härlig korv och naturligtvis trevliga Miniclubmedlemmar. På vägen hem mellan Jonstorp och Arild hängde jag på tre hojar, de blev inte av med mig.

powernap
2011-08-14, 19:46
Ser trevligt ut!!

MrCooper
2011-08-14, 20:16
Det var trevligt också. :)

Fick ett sms igår av Owe (Hagatorpet) som undrade om jag ville haka på och det kändes som ett väldigt bra sätt att avsluta sin semester på. Kul att träffa lite Ministrar från de sydligare breddgraderna också. Tack Jörgen och ni andra som fixat samt alla andra som var med.

Fick inte med mig någon kamera men hoppas att det kommer ut lite fler bilder. Trevliga vägar med vackra omgivningar.

Det var HÄLLREGN sista 8-10 milen på hemvägen. Som Owe sa: "Man önskar att torkarna hade ytterligare ett läge"

PurpelHaze
2011-08-14, 20:33
Kan bara stämma in med övriga! Härliga bilar, härligt väder, trevligt sällskap, goa vägar och mumsiga korvar!
Tack Jörgen och övriga för en härlig eftermiddag!

Ante
2011-08-14, 21:02
Ser ut som ni hade en trevlig dag, beklagar att jag själv inte kunde närvara.

Ser fram emot fler bilder!

/A

Hagatorpet
2011-08-15, 00:20
Trevligt var det :D fint väder:D go korv:D
fast ett Jävla skitväder på vägen hem :(
när jag lämnat Noel bakom mig för hemfärd till dom djupa skogarna trodde jag knappast det var sant.
Körde genom vattenpölar som gick över tröskelkanten på bilen, men nu är jag tillslut hemma :D så nog gnällt om detta
och värst hadde nog Motorcyklisten som låg framför oss när vi inte kunde köra fortare än 50 på motorvägen, på grund av regnet
Tror han blev blöt :D

Tack alla Minivänner för en trevlig träff
och väl genomförd var den också tack Jörgen
och så lite bilder

Hagatorpet
2011-08-15, 00:24
Så här såg det ut på vägen hem
det är Noel som är framför :D

SubPlus
2011-08-15, 09:29
Ja tack för en trevlig eftermiddag och väl genomfört arrangemang. Det var vår första men definitivt inte sista träff då hela familjen uppskattade både aktivitet och sällskap. Provar även jag att ladda upp lite bilder från dagen.
86148613861286118610

PurpelHaze
2011-08-15, 10:59
Lite bilder!
86188619861786168615

Pebbles
2011-08-15, 12:50
Supertrevlig cruisingdag med glada människor som delar samma genuina Mini Cooper intresse...... gött!
Hade fullt sjå med att få in bilderna, fick error hit och error dit, nedladdningen tog evigheter. Björn trodde jag sov vid datorn.... :) men bilderna kom in på någon konstig vänster. Vill tacka Jörgen för ett bra program och alla ni andra som gjorde dagen.